Социологија
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Представљање садржаја, циљева и начина остваривања наставе
- |
1. недеља семинар - Упутства за израду семинарских радова, начин рада на вежбама
- |
2. недеља предавање - О појму организација и особеностима њиховог социолошког изучавања
- |
2. недеља семинар - Особености социолошког проучавања организација
- |
3. недеља предавање - Најважнији теоријски приступи у социологији организације
- |
3. недеља семинар - Расправа о доминантним теоријама у социологији организације
- |
4. недеља предавање - Организације и околина, друштвена и културна околина организација
- |
4. недеља семинар - Утицај културних образаца на организације
- |
5. недеља предавање - Класификације култура и њихов значај за социологију организације
- |
5. недеља семинар - Примери културних типологија
- |
6. недеља семинар - Савремена интеркултурна истраживања организација: пројекат ГЛОБЕ
- |
6. недеља - - Припрема за колоквијум
- |
7. недеља предавање - Колоквијум
- |
7. недеља семинар - Колоквијум
- |
8. недеља предавање - Организациона структура и култура
- |
8. недеља семинар - Когнитивни елементи организационе културе
- |
9. недеља предавање - Вођство у организацијама
- |
9. недеља семинар - Симболички елементи организационе културе
- |
10. недеља предавање - Партиципација у организацијама
- |
10. недеља семинар - Класификација организационих култура
- |
11. недеља предавање - Промене организација
- |
11. недеља семинар - Групе и тимови у организацијама
- |
12. недеља предавање - Умрежена предузећа
- |
12. недеља семинар - Етичко понашање на радном месту
- |
13. недеља предавање - Увод у управљање људским ресурсима
- |
13. недеља семинар - Мобинг - појам и последице
- |
14. недеља предавање - Припрема за испит
- |
14. недеља семинар - Припрема за испит
- |
15. недеља - - Испит
- |
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Мојић Д. 2014. Организације и (пост)модерно друштво. Београд: Чигоја штампа; Институт за социолошка истраживања Филозофског факултета.
Castells M. 2000. Uspon umreženog društva. Zagreb: Golden marketing, str. 184-211.
Општа допунска литература
Morgan G. 1986. Images of Organization. London: Sage, pp. 321-344
Watson T. 2000. Sociology, Work and Industry. London: Routledge, pp. 233-330