Педагогија
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Увод у педагошку психологију - предмет проучавања педагошке психологије
|
2. недеља предавање - Детињство данас: слика о детету и њене импликације за образовно-васпитни рад
|
3. недеља предавање - Права детета и образовање – партиципација деце у образовно-васпитном процесу
|
4. недеља предавање - Учење и развој: педагошке импликације развојно-психолошких теорија
|
5. недеља предавање - Tеорије учења (бихејвиористичке, когнитивистичке и социјалне теорије учења)
|
6. недеља предавање - Теорије учења и њихове образовно-васпитне импликације
|
7. недеља предавање - Развојно – формативни ефекти школског учења на когнтивни развој
|
8. недеља предавање - Индивидулне разлике у когнитивним особинама: интелигенција и когнитивни стилови
|
9. недеља предавање - Индивидулне разлике у когнитивним особинама: креативност
|
10. недеља предавање - Теорије мотивације
|
11. недеља предавање - Различите врсте мотивације и њихово развијање у образовно-васпитном раду
|
12. недеља предавање - Метакогниција и метакурикулум: недостаци школског знања, учење и разумевање
|
13. недеља предавање - Учење и подучавање: показатељи делотворности подучавања; Mетоде поучавања;
|
14. недеља предавање - Aлтернативни приступи у подучавању.
|
15. недеља предавање - Евалуација курса, припрема за завршни испит
|
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
1. Визек Видовић, В., Ријавец, М., Влаховић-Штетић, В. и Миљковић, Д. (2014). Психологија образовања. Београд: Клет.
2. Перкинс, Д. (1992). Паметне школе – од тренирања памћења до образованих умова. NY: The Free press.
3. Врањешевић, Ј. (2012). Развојне компетенције и партиципација деце: од стварног ка могућем. Београд: Учитељски факултет
4. Вулфолк, А., Хјуз, М. и Волкап, В. (2014). Психологија у образовању I и II. Београд: Клио.