|
Филозофски факултет у Београду објављује конкурс за заснивање радног односа.
|
|
|
Драге колегинице и колеге,
Како би Филозофски факултет био ваше сигурно место развијене су
процедуре којима можете да се заштите од сексуалног узнемиравања и
уцењивања на факултету, а које се односе на сва запослена лица, као
и на студенткиње/студенте. Све информације о конкретним корацима, као
и о особама са факултета којима можете да се обратите налазе се на
сајту факултета - https://sigurnomesto.f.bg.ac.rs/, као и у брошури
коју вам шаљемо у прилогу.
Немојте оклевати да нам се обратите уколико имате било каква питања,
недоумице или желите да поделите своје искуство.
|
|
|
Лабораторија за експерименталну психологију Вас позива на трибину са темом „The validity of automated essay scoring", о којој ће говорити др Горан Лазендић (Australian Council for Educational Research; The University of Sydney).
Трибина ће се одржати у четвртак, 30. новембра у 15 часова преко апликације Зум на следећем линку и биће снимана за потребе архива Лабораторије.
https://us06web.zoom.us/j/91046778854?pwd=T3dNQjByNDd0SDJiVkFKUVQ5YUJXZz09 шифра: leptribina
|
|
|
Драге колегинице и колеге,
Иницијатива Зелени Филозофски вас позива на тематско вече „У корак са климатским променама: примери добре праксе“, које организујемо у четвртак, 30. новембра 2023. године од 19ч у Клубу „Плато” Филозофског факултета у Београду (улаз из Васине улице).
Вече је посвећено разговору о трендовима климатских промена на глобалном и локалном нивоу, као и размени примера добре праксе из наше средине, чиме ћемо обележити почетак овогодишње Конференције УН о климатским променама (COP 28).
Наши саговорници су: проф. др Владимир Ђурђевић (Физички факултет у Београду), доц. др Јована Караулић (Факултет драмских уметности у Београду), Саша Петровић (Енергетска задруга „Електропионир") и Јелена Козбашић/Никола Здравковић (Клима 101). Трибину модерира проф. др Виолета Орловић Ловрен (Филозофски факултет у Београду).
Биће нам задовољство да нам се придружите и допринесете разговору, размени идеја и примера добре праксе у суочавању са климатским променама.
У прилогу вести се налази постер догађаја.
До скорог виђења!
Иницијатива Зелени Филозофски
|
|
|
Позивамо средњошколце свих разреда средњих школа на зимско издање Отворених врата на Филозофском факултету у Београду у петак 8. и суботу 9. децембра!
Чекамо вас на бројним штандовима где ћете у опуштеној атмосфери моћи да сазнате све о нашим студијским програмима, пријемном испиту, студентским удружењима и активностима на филозофији, социологији, класичним наукама, археологији, психологији, историји, андрагогији, педагогији, историји уметности и етнологији и антропологији. Упознаћете одељенска удружења студената, али и Студентски парламент Фф, Центар за развој каријере Фф, Спортско удружење Филозоф, Удружење Мислилац, Студентску алијансу Фф и Дебатни клуб Фф.
Предлажемо вам да се придружите организованим обиласцима Факултета, а пре и после шетњи планирајте да проведете довољно времена у причи са студентима, сарадницима и професорима, како бисте на најбољи могући начин донели одлуку о наставку школовања. :)
Постер за Отворена врата се налази у прилогу вести.
Видимо се на Филозофском!
|
|
|
|
Лабораторија за експерименталну психологију Вас позива на трибину са темом „Компутационо моделовање препознавања речи у задатку аудитивне лексичке одлуке", о којој ће говорити др Филип Ненадић (Департман за психологију, Факултет за Медије и комуникације, Универзитет Сингидунум, Србија).
Трибина ће се одржати у четвртак, 23. новембра у 15 часова преко апликације Зум на следећем линку и биће снимана за потребе архива Лабораторије.
https://us06web.zoom.us/j/91046778854?pwd=T3dNQjByNDd0SDJiVkFKUVQ5YUJXZz09 шифра: leptribina
|
|
|
|
Семинар за студије модерне уметности Вас позива на међународну радионицу"Figures of Emancipation: New Perspectives on Modern Sculpture and Gender in 20th Century in Dialogue" која се одржава 16. и 17. новембра на Филозофском факултету у свечаној сали "Драгослав Срејовић" на првом спрату. Програм радионице са сатницом се налази у прилогу вести.
|
|
|
Овим путем, као факултет који образује будуће наставнике, школске психологе и педагоге, желимо да изразимо подршку захтевима које су колегинице и колеге из Актива психолога и педагога запослених у основним и средњим школама Србије изнеле у Отвореном писму упућеном Министарству просвете и другим релевантним институцијама.
Из позиције наставница и наставника који образују будуће школске педагоге и психологе, имамо обавезу да истакнемо важност улоге наших колегиница и колега у образовним установама. Она се огледа кроз континуирано и систематско пружање подршке ученицима, родитељима и колегама, али и развоју школе као заједнице. Важно је нагласити да су компетенције школских психолога и педагога међусобно комплементарне. Тек када су удружене омогућавају да се у школи гради култура која је заснована на међусобном поштовању и подршци и да се развија образовна пракса кроз коју ће сви актери у школи учити и развијати се.
Искуство из праксе нам показује да када школски психолози и педагози имају прилику да своје професионалне компетенције примењују у пуном обиму, школа постаје место у ком и ученици, и наставно и ненаставно особље, и родитељи/старатељи осећају да припадају, напредују и да су уважени.
Из тих разлога пружамо подршку Отвореном писму наших колега. Оно представља јасан позив на разговор о изменама у образовној политици и пракси који ће омогућити да психошко-педагошка служба буде место подршке развоју школе и ученика.
Имајући све наведено у виду, позивамо Министарство просвете и друге релевантне институције да у сарадњи са Активом психолога и педагога запослених у основним и средњим школама Србије, Друштвом психолога Србије и Друштвом педагога Србије јасније сагледају и одреде улогу стручне службе у школи, а затим и започну трагање за најбољим начинима да се психолошко-педагошке службе у школама подрже. Уколико постоји потреба за тим, наставници и истраживачи Одељења за психологију и Одељења за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду спремни су да се укључе у разговоре и својим знањем допринесу трагању за најбољим решењима за проблеме на које указују наше колегинице и колеге у свом Отвореном писму.
Одељење за педагогију и андрагогију и Одељење за психологију Филозофског факултета у Београду
|
|