Педагогија

Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:

1. недеља
предавање - Уводни час
Упознавање са програмом, литературом, предиспитним, испитним обавезама и начином рада.

2. недеља
предавање - Истраживање професионалног индетитета наставника.
Упознавање са концептом професионални идентитет наставника.

2. недеља
вежбе - Упознавање са истраживачким задатком.
Упознавање са истраживачким задатком: Упоредна анализа професионалног идентитеа наставника и учитеља.

3. недеља
предавање - Реализација истраживачког задатка.
Реализација истраживачког задатка: Упоредна анализа професионалног идентитеа наставника и учитеља.

3. недеља
вежбе - Реализација истраживачког задатка.
Реализација истраживачког задатка: Упоредна анализа професионалног идентитеа наставника и учитеља.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Buchberger, F., Campos, B. P., Kallos, D., Stephenson, J.: Зелена књига о образовању наставника у Европи, Београд, 2000.
Вујисић-Живковић, Н: Педагошко образовање наставника, Београд, 2005.
Елиот, Џ.: Професионално образовање наставника и развијање компетенција, Педагогија, Београд, 4/2006
Zeichner, K., Liston, D.: Reflective Teaching, New Jersey, 1996.
Korthagen, F.A.J.: Linking practice and Theory, London, 2001.
Рајовић, В., Радуловић, Л.: Идеје за нови приступ образовању наставника, Настава и васпитање, Београд, 4/2000.
Радуловић, Л.: Истраживање и развијање образовања наставника за рефлексивну праксу, ПЕДАГОГИЈА, Београд, 4/2007
Smyth, J., ed., Critical Discourses on Teacher Development, London, 1995
Schön, D., Educating the Reflective Practitioner, San Francisco, 1987
↑↑↑