Важно обавештење за студенте четврте године: појашњења о предметима који се одржавају на четвртој години по програму студија Основне академске студије етнологије - антропологије (2021)
Етнологија и антропологија
Обавештавају се студенти и студенткиње четврте године студија да се у прилогу налази детаљно појашњење у вези са предметима који се реализују на четвртој години према програму студија Основне академске студије етнологије - антропологије (2021).
Документ садржи информације о начину евидентирања обавеза, избору ментора/ке, теренској пракси, изради и пердмету дипломског рада, као и о административним процедурама у вези са наведеним предметима.
Моле се студенти и студенткиње да пажљиво проуче приложени документ, а за додатна питања да се обрате жељеним менторима или координатору Одељења.Прилози:
EN-2025-12-24-223366.docx
Испити код проф. др Ивана Ковачевића на мастер и докторским студијама у јануарском и фебруарском року
Етнологија и антропологија
Обавештавају се студенти мастер и докторских студија да ће се испити на предметима које држи проф. др Иван Ковачевић у јануарском року одржати: 5.2. у 11 часова у кабинету 558 , а у фебруарском 19.2. у 11 часова у кабинету 558.
ОТВОРЕНИ ERASMUS+ КОНКУРСИ ЗА ОДЛАЗАК НА СТРУЧНУ ПРАКСУ
Обавештавамо вас да је Универзитет у Београду отворио позив за пријављивање за реализацију индивидуалне мобилности у оквиру Кључне акције 103 Еразмус+ програма мобилности студената за одлазак на стучне праксе – student mobility for traineeships.
Пријаве се као и до сада врше искључиво преко онлајн платформе Универзитета у Београду MobiON (https://mobion.bg.ac.rs/).
У оквиру овог позива мобилност студената се може реализовати закључно са 31. јулом 2026. године.
Рок за подношење пријава истиче 31. јануара 2026. године у 23:59 часова.
Додатне информације о студентским праксама, условима и релевантној конкурсној документацији, као и пријавни формулар, доступни су на следећем линку: https://mobion.bg.ac.rs/erasmus+/how-to-apply/ka103/required-documents-ka103-outgoing-students-for-traineeships
Повраћај 50% школарине - студентска картица
Обавештавамо студенте који су у школској 2024/25. години сами финансирали своје школовање да је неопходно да се до понедељка 22.12.2025. године пријаве за издавање студентске картице путем следећег линка - https://zsk.trezor.gov.rs/ и да до наведеног датума измире евентуална дуговања по основу школарине за наведену школску годину.
Повраћај се односи на део школарине који обухвата први пут пријављене предмете (слушање и полагање). Студенти који се не пријаве за издавање студентске картице неће остварити право на повраћај.
ФЕБРУАРСКИ
испитни рок
- пријава испита: од 12.02.2026. до 17.02.2026.
- уплата најкасније до: 15.02.2026.
- провера услова и приговори: 18.02.2026. године. Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 11 до 14 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесе на увид уплатница о уплаћеној школарини).
- Приговори се подносе 18.02.2026. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.
- школарина: 40%.
- испити: од 20.02 до 28.02.2026.
Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем. Одлука о испитном року са детаљним информацијама налази се у прилогу.
Прилози:
OPrijava-2026-02.doc
Уплате на рачун Факултета
Обавештавамо студенте да због увођења СПИРИ система и гашења актуелног рачуна Филозофског факултета у Београду од 01.01.2026. до објављивања новог упутства и броја рачуна не извршавају уплате на рачун Факултета.
Повраћај прве рате школарине за студенте којима је омогућено финансирање из буџета
Обавештавамо студенте којима је на основу Закључка Владе РС омогућено финансирање из буџета у школској 2025/26. годину и студенте који су уплатили вишак школарине за школску 2024/25. годину да молбе за повраћај средстава могу да поднесу најкасније до среде 24.12.2025. године.
У молби је потребно навести број рачуна на који ће се извршити уплата и контакт студента, уз молбу је потребно приложити и доказ о уплати износа за који се захтева повраћај. Молбе се подносе на шалтерима радним данима од 11 до 14 часова.
ЈАНУАРСКИ
испитни рок
- пријава испита: од 19.01.2026. до 29.01.2026.
- уплата најкасније до: 27.01.2026.
- Студенти ће 30.01.2026. године на свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за јануарски испитни рок.
- Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 11 до 14 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесе на увид уплатница о уплаћеној школарини).
- Приговори се подносе 30.01.2026. и 02.02.2026. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.
- испити: од 05.02 до 12.02.2026.
- школарина: 30%.
Одлука о испитном року са детаљним информацијама налази се у прилогу.
Прилози:
OPrijava-2026-01.doc
ОБАВЕШТЕЊЕ
У ВЕЗИ РАСПОДЕЛЕ МЕСТА У СТУДЕНТСКИМ ДОМОВИМА
• Коначна ранг листа студената који су конкурисали за смештај у студентски дом за школску 2025/26 годину налази се у прилогу Обавештења, као и на сајту Службе смештаја www.sc.rs. Такође, окачена је и на стаклу канцеларије бр. 1 у приземљу Факултета.
• Расподела за младиће обавиће се у петак 26.12.2025. године у 19:00 часова у сали 103.
• Расподела за девојке обавиће се у петак 26.12.2025. године у 20:00 часова у сали 103.
• Сваки студент је у обавези да понесе индекс и личну карту.
• Уколико нисте у могућности да присуствујете расподели, индекс и писано овлашћење, које није потребно оверавати код нотара, можете дати колегиници/колеги који ће изабрати собу за Вас.
• Уверење о буџетском статусу добићете на расподели.
• Места у студентским домовима која су додељена Факултету биће накнадно достављена од стране Службе смештаја.
Прилози:
Konacna rang lista 25-26.pdf