Трајање пројекта: од септембра 2024. до децембра 2025.
Припрема иницијативе и пратећег елабората за развој стандарда квалификација (педагог)
Руководилац: Милан Станчић
Трајање пројекта: од октобра 2024. до јуна 2025. године
Истраживање и евалуација у области каријерног вођења и саветовања (КВиС) у оквиру пројекта
,,Подршка реформи дуалног система средњег стручног образовања и Националном оквиру квалификација
у светлу целоживотног учења у Србији“
Руководилац: Александра Пејатовић
Трајање пројекта: од маја 2024. до октобра 2025. године
Завршени пројекти
2022-2023. Имплементација услуга каријерног вођења и саветовања (КВиС) (Канцеларија за дуално
образовање и Националног оквира квалификација Републике Србије)
2019-2022. Развијање тренинга, менторства и система хоризонталног учења за јачање капацитета
у примени Основа програма предшколског васпитања и образовања “Године узлета” (Министарство
просвете, науке и технолошког развоја, УНИЦЕФ, Светска банка)
2018-2019. Праћење квалитета укључивања деце са сметњама у развоју у предшколско васпитање и
образовање (Министарство просвете, науке и технолошког развоја, УНИЦЕФ)
2011-2018. Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији
(Министарство просвете, науке и технолошког развоја)
2016-2018. Пилотирање нацрта Основа програма предшколског васпитања и образовања
(Министарство просвете, науке и технолошког развоја, Завод за унапређивање васпитања и пбразовања,
УНИЦЕФ)
2015-2016. Калеидоскоп: основе диверсификованих програма предшколског васпитања и образовања
(Министарство просвете, науке и технолошког развоја, УНИЦЕФ)
2015. Empirical research in adult learning and education - Conceptual and Methodological
Problems (ЕСРАЛЕ)
2014. Додатна обука наставника новоуведених предмета у функционално основно образовање
одраслих (Друштво за образовање одраслих)
2007-2010. Функционално основно образовање одраслих Рома (Министарство просвете, Ромски
образовни фонд, Национални савет ромске националне мањине)
2005-2010. Образовање и учење - претпоставке европских интеграција (Министарство за науку и
технолошки развој)
2005. Развој академских компетенција универзитетских наставника (РАКУН) (Фонд за отворено
друштво)
2002-2005. Образовање - подстицај друштвеној и економској трансформацији Србије (Министарство науке
и заштите животне средине)
2002-2004. Развијање отвореног курикулума на нивоу дечјег вртића – акционо истраживање
(Министарство просвете и спорта)
2001. Центри за социјални рад и локална заједница у функцији унапређења социјалне заштите
грађана (УНИЦЕФ, Министарство за социјална питања, Факултет политичких наука)
2000. Социоедукативни програм за породицу - Школа за родитеље (Министарство за социјална
питања и УНИЦЕФ)
2000. Концептуализација и примена васпитнообразовних програма за породице са посебним
потребама (Министарство за науку, развој и технологију)
1996-2000. Савремени проблеми васпитања и образовања деце, младих и одраслих (Министарство
науке и технологије)
1994-1999. Дечји вртић као породични систем (Институт за отворено друштво)
1994-1997. Васпитачи и родитељи у акцији (УНИЦЕФ)
1991-1995.Савремени проблем образовања и учења деце, омладине и одраслих (Фонд за науку
Србије)
1990-1992. Игровница (Градски секретаријат за друштвену бригу о деци)
1986-1990. Образовање одраслих као друштвени и андрагошки проблем (Републичка заједница
науке).
1986-1990. Развој педагошке мисли у Србији (Републичка заједница науке)
1986-1990. Друштвено и породично васпитање предшколске деце (Републичка заједница науке)
1986-1988. Оријентациони модели различитих облика и садржаја друштвено-организованог рада са
децом предшколског узраста (Градска заједница друштвене бриге о деци Београда, Републичка заједница
дечје заштите Србије)
1985-1986. Тематско програмирање васпитног рада у дечјим вртићима (Градска заједница за бригу
о деци)
1984-1985. Стручно усавршавање васпитача путем драмске радионице (Градска заједница за бригу
о деци).
Традиционални и савремени модели мале сеоске школе (Републички фонд за основно образовање и
васпитање Србије)
Проблеми селекције кандидата при упису на Београдски универзитет (Институт за психологију)
Ефикасност истовременог учења супротних аритметичких операција у настави математике у првом разреду
основне школе (Завод за унапређивање васпитања и образовања)