Конкурс Фондације Конрад Аденауер за доделу стипендије 2025-2026..
текст обавештења
Педагогија
ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА
Педагогија
Обавештење за све студенте који студирају према студијским програмима из 2006, 2009. и 2014. године према којима је Школска педагогија обавезан, двосеместрални предмет, а испит је писмени и полаже се путем теста знања.
У испитним роковима који ће се организовати у периоду од 16.08. до 31.10. (шест испитних рокова) испит ће се полагати према редукованом списку обавезне литературе (списак је у прилогу) и уз смањење броја испитних питања на тесту знања (уместо седам, тест знања ће садржавати три испитна питања).Прилози:
PE-2025-7-17-221337.docx
МЕТОДИКА РАДА ШКОЛСКОГ ПЕДАГОГА
Педагогија
Обавештење за све студенте који студирају према студијским програмима из 2006, 2009. и 2014. године.
У испитним роковима који ће се организовати у периоду од 16.08. до 31.10. (шест испитних рокова) испит ће се полагати према редукованом списку обавезне литературе и испитних питања (спискови су у прилогу).Прилози:
PE-2025-7-17-215242.docx
СТИПЕНДИЈА GO STYRIA RESEARCH НА УНИВЕРЗИТЕТУ У ГРАЦУ ЛЕТЊИ СЕМЕСТАР 2025/26
Go Styria. програм стипендија за студенте мастер и докторских студија, као и за пост-докторанте на Универзитету у Грацу, отвара позив за пријаве за летњи семестар 2025/26 академске године.
У прилогу се налазе детаљније информације о самој стипендији, условима конкурса и роковима.
Прилози:
GO_STYRIA_RESEARCH.docx
Уводни сусрет на предмету Интерактивна настава/ Интерактивне методе у настави/ Интерактивна настава друштвено-хуманистичких предмета
Позивамо Вас на први сусрет на предмету Интерактивна настава на којем ћемо се договорити о начину рада током семестра. Предлог нам је да сусрет одржимо у четвртак 17.7. са почетком у 15:30ч путем Гугл мита: https://meet.google.com/doi-tqgf-iqo.
Уколико нисте приступили Гугл учионици овог предмета молимо Вас да то учините пратећи следећи линк: https://classroom.google.com/c/NzM2MjIwMTI2ODE3?cjc=wgzhh4h
Параметри за приступ Google учионици за курс Дигиталне технологије у образовању
Педагогија
Параметри за приступ Google учионици за курс Дигиталне технологије у образовању су следећи:
Код учионице: 4ibguouw
Линк: https://classroom.google.com/c/Nzg5MDQwMDcwMTQ4?cjc=4ibguouw
Параметри за приступ Google учионици за предмет Основи педагошке науке
Педагогија
Параметри за приступ Google учионици за предмет Основи педагошке науке су следећи:
Код учионице: vect32ea
Линк: https://classroom.google.com/c/Nzg5MTMxMDE1MDc0?cjc=vect32ea
Консултације код професора Милана Станчића
Педагогија
Консултације ће ове недеље бити обављене у онлајн формату. Студенти којима су потребне консултације се могу јавити на мејл: mstancic@f.bg.ac.rs ради договора.
Информације за кандидате који су заинтересовани за упис на студијске програме који се реализују на Универзитету у Београду, а који су имаоци стране високошколске исправе
У наредном периоду, кандидати заинтересовани за упис на студијске програме који се реализују на Универзитету у Београду, а који су имаоци стране високошколске исправе, захтев за признавање стране високошколске исправе могу поднети и лично у просторијама Универзитетске библиотеке „Светозар Марковић” на адреси Булевар краља Александра 71 (1. спрат), у следећим терминима:
- понедељак: од 13:00 до 14:00 часова
- среда: од 13:00 до 14:00 часова
- петак: од 10:30 до 11:30 часова
Као и до сада, захтев за признавање стране високошколске исправе, уз пратећу документацију, може се доставити и путем поште на следећу адресу: Универзитет у Београду, Студентски трг бр. 1, 11103 Београд.
Напомена:
Све информације о поступку признавања могу се пронаћи на званичној интернет страници Универзитета у Београду https://www.bg.ac.rs/priznavanje-stranih-visokoskolskih-isprava/ или се могу затражити на следећој е-маил адреси: priznavanje@rect.bg.ac.rs
Обавештење за студенте који слушају предмет Логика са општом методологијом
Филозофија
Студенти који слушају Логику са општом методологијом могу приступити Гугл учионици преко које ће се одржавати настава путем следећег линка:
https://classroom.google.com/c/Nzg3ODU0ODAzNTk0?cjc=mwd5eeg2