Silabusi
Kurs: Ponašanje potrošača i marketing (osn.) 2021 U okviru predmeta: Ponašanje potrošača i marketing (osn.) 2021 Predavači dr Ivana Petrović, vanredni profesor izborni kurs Broj bodova: 6.00 Sadržaj kursa: Teorijska: Osnovni pojmovi upravljanja marketingom, suština koncepcije marketinga, uloga marketinga u organizacijama i društvu, strateški marketing i menadžment, planiranje marketing-strategije, marketing kao multidisciplinarno polje, projekti u oblasti marketinga, integritet i etičnost psihologa u marketingu, specijalne teme. Cilj izučavanja kursa: Temeljno upoznavanje koncepata, stručne terminologije, teorija i procedura u praktičnom radu u oblasti psihologije potrošača i marketinga. Razvijanje veština neophodnih za početak praktičnog rada u oblasti marketinga, komunikacije i istraživanja. App.preduslovi_za_polaganje: Osnove psihologije rada, Socijalizacija, Socijalna percepcija Oblici nastave:
Predavanja, diskusije, vežbe, analize slučajeva, mentorski rad, izrada, prezentovanje i odbrana projekata. |