Силабуси

Курс: Интегрисане маркетиншке комуникације (мастер)
Предавачи

др Гаљина Огњанов, ванредни професор

изборни курс
Број бодова: 6.00
Садржај курса: Настанак и развој концепта ИМК. Нови стратешки приступ маркетиншком комуницирању. Процесирање информација и концепт ИМК. Лична продаја као интегрални и интегришући елемент ИМК. Вештине комуницирања у продаји: вештина јасног говора, вештина активног слушања. Продаја као процес преговарања. Оглашавање. Облици оглашавања. Основе планирања оглашавања. Унапређење продаје. Маркетиншки односи с јавношћу и публицитет. Интеграција медија: медији као средство за преношење порука. Врсте и карактеристике масовних медија. Појава нових интерактивних медија. Географска интеграција маркетиншких комуникација. Глобално интегрисане маркетиншке комуникације. Регионално интегрисане маркетиншке комуникације.
Циљ изучавања курса: Dа студенте упозна с новим концептом интегрисаних маркетиншких комуникација (ИМК) који се заснива на потреби усаглашавања алата маркетиншких комуникација, медија и креативних решења која се користе како би се пренела конзистентна маркетиншка порукa
App.preduslovi_za_polaganje: ---
Облици наставе: Методе извођења наставе: Настава на премету се изводи у виду предавања и вежби.
Литература и извори података:
Општа обавезна Литература
Огњанов, Г., Интегрисане маркетиншке комуникације, ЦИД Економски факултет Београд, 2009