Силабуси
Курс: Интегрисане маркетиншке комуникације (мастер) У оквиру предмета: Интегрисане маркетиншке комуникације Предавачи др Гаљина Огњанов, ванредни професор изборни курс Број бодова: 6.00 Садржај курса: Настанак и развој концепта ИМК. Нови стратешки приступ маркетиншком комуницирању. Процесирање информација и концепт ИМК. Лична продаја као интегрални и интегришући елемент ИМК. Вештине комуницирања у продаји: вештина јасног говора, вештина активног слушања. Продаја као процес преговарања. Оглашавање. Облици оглашавања. Основе планирања оглашавања. Унапређење продаје. Маркетиншки односи с јавношћу и публицитет. Интеграција медија: медији као средство за преношење порука. Врсте и карактеристике масовних медија. Појава нових интерактивних медија. Географска интеграција маркетиншких комуникација. Глобално интегрисане маркетиншке комуникације. Регионално интегрисане маркетиншке комуникације. Циљ изучавања курса: Dа студенте упозна с новим концептом интегрисаних маркетиншких комуникација (ИМК) који се заснива на потреби усаглашавања алата маркетиншких комуникација, медија и креативних решења која се користе како би се пренела конзистентна маркетиншка порукa App.preduslovi_za_polaganje: --- Облици наставе:
Методе извођења наставе: Настава на премету се изводи у виду предавања и вежби.
Литература и извори података: Општа обавезна Литература Огњанов, Г., Интегрисане маркетиншке комуникације, ЦИД Економски факултет Београд, 2009 |