Kurs: Organizacija koja uči (osn.) U okviru predmeta: Organizacija koja uči Predavači dr Kristinka Ovesni, redovni profesor dr Zorica Milošević, docent izborni kurs Broj bodova: 6.00 Sadržaj kursa: Teorijska nastava
Teorijska osnova koncepta organizacije koja uči - Sinergetski pristup razvoju ljudskih resursa - Dimenzije različitih modaliteta koncepta organizacije koja uči - Sistemska promena u organizaciji - Učenje kao osnova organizacije koja uči (timsko i organizaciono učenje)
Praktična nastava
Različite paradigme u istraživanju modaliteta koncepta organizacije koja uči - Mogućnosti primene različitih modaliteta koncepta organizacije koja uči u hipotetičkoj situaciji - Studija slučaja: sagledavanje različitih aspekata promena u savremenoj organizaciji i mogućnosti implikacije koncepata organizacije koja uči i organizacionog učenja Cilj izučavanja kursa: Sticanje teorijskih znanja o različitim modalitetima koncepta organizacije koja uči. Osposobljavanje za primenu različitih istraživačkih paradigmi i za osmišljavanje praktične primene koncepta organizacije koja uči. App.preduslovi_za_polaganje: Položen Razvoj ljudskih resursa Oblici nastave:
Predavanja, vežbe, radionice, grupni i istraživački rad, diskusija, grupne i individualne konsultacije, seminarski rad/studija slučaja, On-line metod Plan kursa: 1. nedelja predavanje - Teorijska osnova koncepta organizacije koja uči 2. nedelja predavanje - Različite paradigme u istraživanju modaliteta koncepta organizacije koja uči 2. nedelja vežbe - Različite paradigme u istraživanju modaliteta koncepta organizacije koja uči 3. nedelja predavanje - Sinergetski pristup razvoju ljudskih resursa 4. nedelja vežbe - Sinergetski pristup razvoju ljudskih resursa 5. nedelja predavanje - Dimenzije različitih modaliteta koncepta organizacije koja uči 5. nedelja seminar - Dimenzije različitih modaliteta koncepta organizacije koja uči 6. nedelja seminar - Dimenzije različitih modaliteta koncepta organizacije koja uči 7. nedelja predavanje - Sistemska promena u organizaciji 8. nedelja predavanje - Učenje kao osnova organizacije koja uči (timsko i organizaciono učenje) 9. nedelja vežbe - Učenje kao osnova organizacije koja uči (timsko i organizaciono učenje) 10. nedelja vežbe - Mogućnosti primene različitih modaliteta koncepta organizacije koja uči u hipote 11. nedelja projekat - Studija slučaja Studija slučaja: sagledavanje različitih aspekata promena u savremenoj organizaciji i mogućnosti implikacije koncepata organizacije koja uči i organizacionog učenja 12. nedelja projekat - Studija slučaja Studija slučaja: sagledavanje različitih aspekata promena u savremenoj organizaciji i mogućnosti implikacije koncepata organizacije koja uči i organizacionog učenja 13. nedelja projekat - Studija slučaja Studija slučaja: sagledavanje različitih aspekata promena u savremenoj organizaciji i mogućnosti implikacije koncepata organizacije koja uči i organizacionog učenja 14. nedelja projekat - Studija slučaja Studija slučaja: sagledavanje različitih aspekata promena u savremenoj organizaciji i mogućnosti implikacije koncepata organizacije koja uči i organizacionog učenja 15. nedelja projekat - Studija slučaja Studija slučaja: sagledavanje različitih aspekata promena u savremenoj organizaciji i mogućnosti implikacije koncepata organizacije koja uči i organizacionog učenja
Literatura i izvori podataka: Opsta obavezna Literatura Robbins, S. (1998), Bitni elementi organizacijskog ponašanja, Mate, Zagreb Ovesni, K. (2007) Profesionalne asocijacije - ključni element procesa profesionalizacije područja obrazovanja odraslih, Obrazovanje odraslih, Vol. 7, Br. 2, 2007, str. 69-101 Ovesni, K., prir. (2008), Organizacija koja uči, hrestomatija; Sengi, P. (2003), Peta disciplina: Umeće i praksa organizacije koja uči, ASEE, Novi Sad; Sušanj, Z. (2005), Organizacijska klima i kultura, Slap, Jastrebarsko Opsta dopunska Literatura Zaks, V., prir. (2001), Rečnik razvoja, Svetovi, Novi Sad. Karlzon, J. (1997), Trenuci istine, CLIO, Beograd |