Психологија
Предмет:Социјални развој
Предавачи:
Не постоје подаци о траженом предавачу. изборни предмет Број бодова: 10.00
Садржај предмета: Примарна социјалност, социјални развој и социјализација. Теоријске концепције социјалног развоја. Методе и методолошки проблеми истраживања социјалног развоја. Афективна везаност, њен настанак и развој. Рана интеракција и комуникација. Развој социјалне когниције. Свест о себи и самопоимање. Развој опажања других. Дечје поимање друштва. Самство и идентитет. Интеракција међу вршњацима, вршњачки односи и вршњачке групе. Породица и социјални развој. Развој самоконтроле. Морални развој. Просоцијални и антисоцијални развој: алтруизам и агресија. Полно типизирање. Укључивање у свет одраслих. Циљ изучавања предмета: Оспособљавање студента да критички оцењује теоријске моделе у овом пољу, да увиди методолошке могућности и ограничења у истраживању социјалног развоја, да самостално дизајнира и спроводи истраживања, да креира наставне програме и да изводи наставу из предмета унутар поља социјалног развоја. Предуслови за полагање: Нема Облици наставе: Предавања, консултације, дискусије, семинарски радови. Обавезе студената: Похађање предавање, једнонедељне консултације, учешће у дискусијама, семинарски рад.
|