Студенти

Вести за све студенте
17
 
Јул
 
2014

Драга колегинице / Драги колега,

Позивам Вас на свечану доделу диплома која ће се одржати у среду 10. септембра 2014. године од 12 часова у амфитеатру „Георгије Острогорски“.

Са административних разлога скопчаних са доделом дипломе биће потребно да на свечаност понесете своју личну карту или пасош.

У прилогу се налази списак колегиница и колега који могу преузети своју диплому 10. септембра. Том приликом ће дипломе бити додељене само студентима који су студирали по Болоњском систему.

Радујући се нашем предстојећем сусрету,

Проф. др Милош Арсенијевић
Декан Филозофског факултета

16
 
Јул
 
2014

Координатор мреже: проф. др Ингеборг Габриел (Ingeborg Gabriel), Универзитет у Бечу
Координатор на Филозофском факултету у Београду: проф. др Никола Самарџић

Обавештавамо Вас да је отворен конкурс за 3 стипендије CEEPUS-ове мреже „Ethics and Politics in the European Context“ за летњи семестар школске 2014/2015. године.

ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ О СТИПЕНДИЈИ

Конкурс се расписује за 3 двомесечне стипендије за студенте докторских или мастер академских студија (ако су у завршној фази писања мастер рада). Стипендије су намењене студентима Филозофског факултета који се баве темом сродном теми мреже. Стипендије се могу користити искључиво у летњем семестру школске 2014/2015. године. У понуди је по једна стипендија за:
- Универзитет у Бечу – Институт за социјална етику,
- Карлов универзитет у Прагу – Факултет хуманистичких наука,
- Универзитет кардинал Стефан Вишински у Варшави – Институт политичких наука.
Комисија оставља могућност да уместо једне двомесечне стипендије, додели две једномесечне стипендије.
Износ стипендије за сваку појединачну државу, као и остале опште информације доступне су на http://ceepus.scholarships.at

Додатне информације о мрежи можете пронаћи на https://www.ceepus.info/public/network/network.aspx (кликнете на: Academic year 2014-2015 – застава Републике Србије – Belgrade University – CIII-AT-0702-03-1415 Ethics and Politics in the European Context)

УСЛОВИ

Потребно је да заинтересовани студенти доставе следећа документа:
1. Биографију на српском језику (уз обавезно навођење е-маил адресе и познавања страних језика)
2. Предлог пројекта (који мора бити у склопу теме дисертације или мастер рада)
3. Мотивационо писмо
4. Копију индекса (прве стране и стране из које се види да су уписани на Филозофски факултет у текућој години)
5. Транскрипт оцена (могуће је доставити извод из е-индекса или копију индекса где су наведе оцене)
6. Препоруку ментора
7. Доказ о познавању стараних језика (енглески и/или немачки за Универзитет у Бечу, енглески и/или чешки за Карлов универзитет и енглески и/или пољски за Универзитет кардинал Стефан Вишински)
8. Попуњену пријаву на конкурс на коме је назначен универзитет на коме би студент желео да борави са тачно наведеним периодом боравка (налази се овде).

РОК за пријаву на конкурс је 21. септембар 2014. године. Разговор са кандидатима биће обављен између 25. септембра и 3. октобра у Центру за међународну сарадњу и односе с јавношћу. Сви кандидати ће и-мејлом бити обавештени о термину и резултатима. Уколико се кандидат не појави на претходно заказаном разговору сматраће се да је одустао од конкурса.
Документи се достављају на и-мејл Центра за међународну сарадњу и односе с јавношћу iro@f.bg.ac.rs као јединствен PDF документ, чија величина не прелази 1 МB. Између 1. и 19. септембра могуће је документа донети и лично у Центар за међународну сарадњу и односе с јавношћу (уз обавезну претходну најаву на iro@f.bg.ac.rs)

Студенти који добију стипендију у обавези су да се региструју и пријаве на размену на http://ceepus.info/ најкасније до 14. октобра 2014.

Комисија за доделу стипендија:

Проф. др Никола Самарџић, управник Одељења за историју и координатор CEEPUS мреже на Филозофском факултету
Проф. др Данијела Стефановић, продекан за наставу Филозофског факултета

* Пријава на конкурс

 

7
 
Јул
 
2014

У рубрици Студенти – Корисне информације (на www.f.bg.ac.rs/studenti/fajlovi) можете пронаћи одлуке о трошковима студија у академској 2014/2015. години, за основне, мастер, докторске и постдипломске студије по „старом систему“ (магистарске студије и трошкови везани за израду и одбрану докторске дисертације). Одлука o осталим трошковима студија важи за све нивое студија, за оне ставке које нису засебно наведене у одлуци за одређени ниво студија.

Одлуке важе током академске 2014/2015. године.

 

7
 
Јул
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
16.06.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Студенти основних, мастер и докторских студија могу извршити пријаву испита за АВГУСТОВСКИ испитни рок. Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем.

Пријављивање ће се обавити од 01. јула 2014. године закључно са 11. јулом 2014. године.

*Да би студент могао да пријави испит у августовском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 08. јула 2014. године. Све уплате извршене након 08. јула неће се узимати у обзир за августовски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс), у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2-3 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 14.07.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за августовски испитни рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 14. јула 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у августовском испитном року 2014. године ће се одржати од 25.08. до 03.09.2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

 

4
 
Јул
 
2014

Обавештавамо Вас да је Министарство образовања Русије одобрило стипендирање страних студената на студијама свих нивоа Државног универзитета у Тјумену, за академску годину 2014/15.

Додатне информације се налазе у прилогу.

Рок за попуњавање онлајн aпликације (http://www.emailmeform.com/builder/form/N10561A0caZDde) до 10. јула 2014. године. Уколико апликацијa буде прихваћена, потребно је послати документацију до 15. јула 2014.

 

2
 
Јул
 
2014

Обавештавамо Вас да Студентска организација Филозофског факултета у Сплиту, Филозофски факултет у Сплиту и Хрватско филозофско друштво организују 1. регионални студентски симпозијум друштвених и хуманистичких наука „Критичко мишљење“ 2. и 3. октобра 2014. године на Филозофском факултету Сплиту.

Рок за пријаву је 1. септембар 2014. године.

Више информација и образац за пријаву можете пронаћи у рубрици Међународна сарадња - Радионице, конференције, летње школе (на http://www.f.bg.ac.rs/medjunarodna_saradnja/radionice)

 

30
 
Јун
 
2014

Министарство просвете, науке и технолошког развоја је расписало Конкурс за пријем студената високошколских установа у Републици Србији првог, другог и трећег степена студија у установе за смештај и исхрану студената за школску 2014/2015. годину.

Tекст конкурса и додатно обавештење за студенте I године студија („бруцоше“) који желе да конкуришу за смештај у школској 2014/2015. години објављени су у рубрици Студенти – Конкурси (www.f.bg.ac.rs/studenti/konkursi).

Рок за пријаву на конкурс у Студентски центар „Београд“ је:

  • за студенте I године студија од 01.09. до 15.09.2014. године (пријаве са потребном конкурсном документацијом подносе Служби смештаја у Студентском дому „Карабурма“, ул. Мије Ковачевића 7б);
  • за студенте осталих година студија од 15.09. до 31.10.2014. године;
  • за студенте другог и трећег степена студија од 01.10. до 05.11.2014. године.

 

27
 
Јун
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
16.06.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Студенти основних, мастер и докторских студија могу извршити пријаву испита за АВГУСТОВСКИ испитни рок. Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем.

Пријављивање ће се обавити од 01. јула 2014. године закључно са 11. јулом 2014. године.

*Да би студент могао да пријави испит у августовском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 08. јула 2014. године. Све уплате извршене након 08. јула неће се узимати у обзир за августовски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс), у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2-3 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 14.07.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за августовски испитни рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 14. јула 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у августовском испитном року 2014. године ће се одржати од 25.08. до 03.09.2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

 

27
 
Јун
 
2014

Поштоване колегинице и колеге,

Декан Факултета је утврдио предлог одлуке да је студент генерације Филозофског факултета за школску 2012/13. годину Маја Милановић, број досијеа ИС090003.

Именовани студент уписао је Филозофски факултет 2009. године а 5.9.2013. године је одбранио дипломски рад и у току студирања остварио просечну оцену 10,00, чиме је испунио услове за студента генерације Филозофског факултета за школску 2012/13. годину, утврђене Правилником о награђивању студената Универзитета у Београду.

Студенти имају право приговора на предлог одлуке декана најкасније до уторка, 1.7.2014. године до 12 часова. Приговор се доставља шефу Студентске службе госпођи Олги Костић, соба бр. 10 на међуспрату. По истеку рока и након разматрања евентуалних приговора на предлог одлуке декан ће донети коначну одлуку о студенту генерације Филозофског факултета за школску 2012/13. годину.

 

23
 
Јун
 
2014

Кредите и стипендије за јун можете подићи у Банци Поштанска штедионица уз исправну важећу личну карту.

 

18
 
Јун
 
2014

Студенти ће 19.06.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за јулски испитни рок.

Приговори се подносе 19. јуна 2014. године.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита). Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

 

18
 
Јун
 
2014

У петак 20. јуна са почетком у 13.30 часова у учионици 103 на првом спрату Филозофског факултета Волонтерски сервис Звездаре представиће своје искуство као и реалне ризике сагоревања у процесу волонтирања. Едукација студената на тему „Стрес и синдром сагоревања“ реализоваће се у партнерству са „Центром за психотерапију Психофокус“.У оквиру „Отворених врата Волонтерског сервиса Звездаре“, који је намењен студентима свих група Филозофског факултета, након презентације Волонтерског сервиса и едукације, чланови Тима за волонтерску подршку грађанима Звездаре, волонтери, представници ГО Звездара и „Психофокуса“ биће доступни за разговор и питања.

Сусрет представника звездарског Сервиса и студената други је у низу планираних активности са циљем да се партнерска сарадња ГО Звездара и Филозофског факултета формализује у циљу развијања идеје волонтирања, укључивања студената будућих стручњака у активности, од којих ће неки стећи прва искуства у пружању помоћи и подршке лицима којима је она неопходна, учествовати у хуманитарним акцијама организовању трибина, радионица и сл.

 

18
 
Јун
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
16.06.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Студенти основних, мастер и докторских студија могу извршити пријаву испита за АВГУСТОВСКИ испитни рок. Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем.

Пријављивање ће се обавити од 01. јула 2014. године закључно са 11. јулом 2014. године.

*Да би студент могао да пријави испит у августовском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 08. јула 2014. године. Све уплате извршене након 08. јула неће се узимати у обзир за августовски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс), у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2-3 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 14.07.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за августовски испитни рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 14. јула 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у августовском испитном року 2014. године ће се одржати од 25.08. до 03.09.2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

 

9
 
Јун
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
05.05.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Студенти основних, мастер и докторских студија могу извршити пријаву испита за јулски испитни рок. Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем.

Пријављивање ће се обавити од 10. јуна 2014. године закључно са 17. јуном 2014. године.

*Да би студент могао да пријави испит у јулском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 13. јуна 2014. године. Све уплате извршене након 13. јуна неће се узимати у обзир за јулски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс), у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2-3 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 19.06.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за јулски испитни рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 19. јуна 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у јулском испитном року 2014. године ће се одржати од 23.06. до 02.07.2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

 

30
 
Мај
 
2014

Драга колегинице / Драги колега,

Позивам Вас на свечану доделу диплома која ће се одржати у понедељак 16. јуна 2014. године од 15 часова у амфитеатру „Георгије Острогорски“.

Са административних разлога скопчаних са доделом дипломе биће потребно да на свечаност понесете своју личну карту или пасош.

У прилогу се налази списак колегиница и колега који могу преузети своју диплому 16. јуна.

Радујући се нашем предстојећем сусрету,

Проф. др Милош Арсенијевић
Декан Филозофског факултета

 

27
 
Мај
 
2014

Обавештавамо колегиница и колеге који су 22. маја 2014. године похађали радионицу „Психо-социјална подршка у кризним ситуацијама“ у организацији Волонтерског сервиса Звездара и Филозофског факултета, да потврде могу преузети у Центру за међународну сарадњу и односе с јавношћу (Чика Љубина 18-20, стара зграда, I спрат) у уторак 27. маја, среду 28. маја или у четвртак 29. маја између 11 и 13 часова. Уколико у наведеним терминима нисте у могућности да преузмете потврду, молимо Вас да се јавите на iro@f.bg.ac.rs

Листа студената који су похађали радионицу, а чије се потврде налазе у Центру за међународну сарадњу се налази овде.

 

27
 
Мај
 
2014

Студенти из подручја угрожених елементарним непогодама могу поднети Молбу за ослобађање од плаћања последње рате школарине за школску 2013/2014. годину радним данима у периоду 12:00-15:00 часова у просторији С05.

 

26
 
Мај
 
2014

Помозимо студентима и студенткињама угроженим у поплавама!!!

Придружите се, узмите књигу!

Свакога радног дана на Филозофском факултету у периоду од 10 до 16 часова прикупљамо књиге свих жанрова.

Све прикупљење књиге ће бити понуђене 28. и 29. маја, као и 18. и 19. јуна на платоу испред Филозофског факултета у периоду од 12 до 18 часова. Свака Ваша новчана донација ће бити награђена књигом по избору.

Није ствар у томе колико књига кошта. Ствар је у томе колико тебе кошта да је прочиташ.
(Џим Рон)

 

26
 
Мај
 
2014

Позивамо вас на представу „Намћор“, која ће се у уторак 27. маја у 20 часова одржати у Дому омладине Београда.

Новац од улазница ће бити уплаћен пострадалима од поплава.

По Менандровој комедији, у преводу Владете Јанковића, представу реализују студенти Одељења за класичне науке Филозофског факултета.

Адаптација и режија: Гордан Маричић. Корежија и избор музике: Наташа Павловић.
Продукција: Јелена Тодоровић
Играју: Стефан Геић, Александар Анђеловић, Исидора Толић, Никола Голубовић, Марија Вјештић, Ивена Зечевић, Милош Милић-Радишевић, Марија Гмитровић, Настасија Чичић, Александар Дуњић.

Више информација можете наћи на:
http://www.domomladine.org/pozoriste/predstava-namcor/

Утиске о представи прочитајте на
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/predstava-studenata-i-profesora-filozofskog-fakulteta/131149.phtml
https://www.facebook.com/domomladinebeograd/posts/660965093977481

 

23
 
Мај
 
2014

Електронска евалуација наставника на основним студијама је отворена за студенте основних студија до 11.06. 2014. године.



21
 
Мај
 
2014

Због Дана жалости, представа „Намћор“ се одлаже за уторак 27. мај у 20 часова. Представа ће се, као што је најављено, одржати у Дому омладине Београда.

Новац од улазница ће бити уплаћен пострадалима од поплава.

По Менандровој комедији, у преводу Владете Јанковића, представу реализују студенти Одељења за класичне науке Филозофског факултета.

Адаптација и режија: Гордан Маричић. Корежија и избор музике: Наташа Павловић.
Продукција: Јелена Тодоровић
Играју: Стефан Геић, Александар Анђеловић, Исидора Толић, Никола Голубовић, Марија Вјештић, Ивена Зечевић, Милош Милић-Радишевић, Марија Гмитровић, Настасија Чичић, Александар Дуњић.

Више информација можете наћи на:
http://www.domomladine.org/pozoriste/predstava-namcor/

Утиске о представи прочитајте на
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/predstava-studenata-i-profesora-filozofskog-fakulteta/131149.phtml
https://www.facebook.com/domomladinebeograd/posts/660965093977481

 

21
 
Мај
 
2014

Пријава на конкурс за академске мастер студије у школској 2014/2015. почеће по окончању VII испитног рока.

Проф. др Данијела Стефановић
Продекан за наставу

 

21
 
Мај
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
05.05.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Студенти основних, мастер и докторских студија могу извршити пријаву испита за јунски испитни рок. Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем.

Пријављивање ће се обавити од 19. маја 2014. године закључно са 30. мајем 2014. године.

*Да би студент могао да пријави испит у јунском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 27. маја 2014. године. Све уплате извршене након 27. маја неће се узимати у обзир за јунски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс), у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2-3 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 02.06.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за јунски испитни рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 02. јуна 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у јунском испитном року 2014. године ће се одржати од 04.06. до 14.06.2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

 

20
 
Мај
 
2014

У сутерен Филозофског факултета, у просторијe С05 и С06, сваког дана од 10 до 16 часова можете донети одећу, обућу, храну, средства за хигијену, као и друге ствари које могу помоћи угроженима у поплавама.

 

20
 
Мај
 
2014

Поштоване колегинице и колеге,

На данашњем састанку Деканског колегијума донета је одлука о организовању седмог испитног рока (25-27. септембар 2014. године).

С поштовањем,
Проф. др Данијела Стефановић
Продекан за наставу

 

19
 
Мај
 
2014

Поштоване колегинице и колеге,

Све наставне активности предвиђене за ову недељу одлажу се за период од 24. до 31. маја 2014. године. Молимо вас да водите рачуна о могућностима студената и наставника и да у складу са тим прилагодите распоред.

С поштовањем,
Проф. др Данијела Стефановић
Продекан за наставу

 

19
 
Мај
 
2014

Поштоване колегинице и колеге,

Све наставне активности на Филозофском факултету после 31. маја одржаваће се у складу са планом организације извођења наставе у школској 2013/2014. години.

С поштовањем,
Проф. др Данијела Стефановић
Продекан за наставу

 

19
 
Мај
 
2014

Уместо представљања активности Волонтерског сервиса Звездара, у четвртак, 22. маја у 13.15 у сали 103 на првом спрату у згради Филозофског факултета, стручњаци волонтери Волонтерског сервиса Звездаре одржаће заинтересованим студентима свих студијских група Филозофског факултета едукацију на тему „Психо-социјална подршка у кризним ситуацијама“.

Циљ едукације је размена знања и искуства, развијања идеје волонтирања и унапређења квалитета живота наших суграђана којима су помоћ и подршка најпотребнији. Наредних дана Волонтерски сервис ће формирати мобилне тимове који ће помагати на терену.

Ово је прва од низа планираних тема које ће Волонтерски сервис реализовати на Филозофском факултету, у оквиру програма „Отворена врата Волонтерског сервиса“, а актуелност катастрофалних поплава у Србији одредила је приоритет наведене теме.

Канцеларија Волонтерског сервиса Звездаре налази се у Месној заједници Зелено брдо, Булевар краља Александра 395. Контакт телефон 286 44 26, на који могу да се обрате сви који желе да волонтирају или им је потребна волонтерска подршка, могу се обратити сваког радног дана од 9 до 14 часова.

Уколико буде заинтересованих, иста едукација ће бити реализована у суботу у просторијама Волонтерског сервиса Звездаре. Тачан термин биће благовремено објављен.

 

12
 
Мај
 
2014

Позивају се студенти свих студијских група Филозофског факултета на мотивационо и едукативно предавање под називом „Храна за мозак“, у организацији Уније студената Филозофског факултета, а у сарадњи са Школом интелектуалних вештина, у оквиру пројекта Тетрактис.

Говоре:
• Игор Ракић – оснивач Школе интелектуалних вештина
• Маја Волк – јавна личност, музичар и професор универзитета

Игор Ракић и Маја Волк говоре о томе како да свој ум хранимо јелом, покретом, емоцијама и знањем.

Предавање ће се одржати у четвртак 15. маја 2014. у амфитеатру Филозофског факултета, у термину од 18:30 до 20:00 часова.

Можете се пријавити на мејл milos@intelektualnevestine.rs

Предавања у оквиру пројекта Тетрактис су бесплатна и намењена најширој публици. Њихов циљ је да људе, кроз знање и мотивацију, оснаже да уместо о проблемима почну да размишљају о својим жељама и циљевима, фокусирају се на будућност и крену у акцију.

 

9
 
Мај
 
2014

Са задовољством вас обавештавамо да издавачка кућа Clio организује продајну изложбу својих издања на Филозофском факултету од уторка, 13. маја, до петка, 16. маја у холу Факултета, од 10 до 15 часова.

За вас смо припремили нове наслове и попусте од 30 до 80% на сва издања.

За чланове Clio Форума читалаца обезбеђени су додатни попусти.

Радујемо се новом сусрету са вама.

Ваш Clio

 

9
 
Мај
 
2014

Драге колегинице и колеге,

Дођите да заједно проведемо Викенд на Филозофском 10. и 11. маја од 12 до 20 часова. Током ова два дана имаћемо прилику да се међусобно боље упознамо путем изложби, представа, трибина, радионице за децу и различитих мултимедијалних садржаја. Бићемо у прилици да видимо чиме се све баве наше колеге са других одељења и да потпуније разумемо специфичности посебних дисциплина.

Поред главних изложби на којима ће бити приказана научноистраживачка продукција Филозофског факултета, различите етапе истраживачког процеса као и многе занимљивости у вези са нашим дисциплинама, посебне програме смо припремили за будуће студенте и за оне најмлађе.

Потражите Викенд на Филозофском на фејсбуку и позовите све који би могли бити заинтересовани да нам се придруже.

 

8
 
Мај
 
2014

Поштоване колегинице и колеге,

Савез студената Филозофског факултета Вас позива да присуствујете промоцији и постанете и Ви део најстарије студентске организације на Филозофском факултету и тиме допринесете, помогнете и учествујете у побољшању студентског стандарда, права и положаја студената као и разним научним, културним, друштвеним пројектима и хуманитарним акцијама.

Промоција ће се одржати у уторак 13. маја на Филозофском факултету у сали 508, са почетком у 19 часова.

Дођи и сазнај:

Ко смо ми?

Шта и зашто радимо?

Које су наше активности?

Како се прикључити?

Придружи се! Буди и ти део САВЕЗА!

 

8
 
Мај
 
2014

Поштоване колегинице и колеге,

Апсолвентско вече студената Филозофског факултета одржаће се у недељу 1. јуна 2014. године у хотелу Метропол.

За све додатне информације у вези са апсолвентском вечери обратите се колегама са Ваше групе задуженим за то или Вукашину Гроздићу на vukasin.grozdic@gmail.com; 060/660-4575.

 

5
 
Мај
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
05.05.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Студенти основних, мастер и докторских студија могу извршити пријаву испита за јулски испитни рок. Испити ће се пријављивати искључиво електронским путем.

Пријављивање ће се обавити од 10. јуна 2014. године закључно са 17. јуном 2014. године.

*Да би студент могао да пријави испит у јулском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 13. јуна 2014. године. Све уплате извршене након 13. јуна неће се узимати у обзир за јулски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс), у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2-3 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 19.06.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за јулски испитни рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 19. јуна 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у јулском испитном року 2014. године ће се одржати од 23.06. до 02.07.2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

 

5
 
Мај
 
2014

Да би студент могао да пријави испит у јунском и јулском испитном року, потребно је да измири 100% школарине за текућу школску годину, најкасније до 20. маја 2014. године.

Молимо студенте да школарину уплаћују на модел и позив на број за уплату школарине за наредну годину студија, који је наведен на налепници на последњој страни индекса. Уколико уплаћени износ пет радних дана након уплате не буде евидентиран у е-индексу у одељку Преглед финансија, биће потребно да студент уплатницу што пре однесе на шалтер свом референту како би он ручно унео уплату. Молимо вас да то, ако сте у могућности, учините пре дана предвиђеног за приговоре на листе одобрених/неодобрених испита у испитном року.

Уплате за пријаву испита се врше на позив на број који је идентичан са корисничким именом за е-индекс. Ако уплата не буде евидентирана у "новчанику" за пријаву испита у е-индексу најкасније три радна дана по уплати, пошаљите мејлом скенирану или фотографисану уплатницу секретару свог одељења како би уплата била евидентирана. Уколико уплатнице пошаљете пре формирања листа одобрених/неодобрених испита (листе се формирају по истеку рока за пријаву испита), уплату ћете моћи да искористите у текућем року. У противном ћете уплату моћи да користите у наредним испитним роковима, а испите који вам нису одобрени пријавићете према упутствима секретара свог одељења.

 

30
 
Апр
 
2014

Драге колегинице и колеге,

Дођите да заједно проведемо Викенд на Филозофском 10. и 11. маја од 12 до 20 часова. Током ова два дана имаћемо прилику да се међусобно боље упознамо путем изложби, представа, трибина, радионице за децу и различитих мултимедијалних садржаја. Бићемо у прилици да видимо чиме се све баве наше колеге са других одељења и да потпуније разумемо специфичности посебних дисциплина.

Поред главних изложби на којима ће бити приказана научноистраживачка продукција Филозофског факултета, различите етапе истраживачког процеса као и многе занимљивости у вези са нашим дисциплинама, посебне програме смо припремили за будуће студенте и за оне најмлађе.

Потражите Викенд на Филозофском на фејсбуку и позовите све који би могли бити заинтересовани да нам се придруже.

 

30
 
Апр
 
2014

Драги студенти и студенткиње, драги запослени,

Позивамо вас да нам се придружите хуманитарној акцији у оквиру манифестације „Викенд на Филозофском“, коју организујемо у сарадњи са Националним удружењем родитеља деце оболеле од рака (НУРДОР). Допринесите акцији, покажите своју хуманост тако што ћете донирати (неоштећене) књиге из ваше приватне библиотеке.

Књиге можете оставити почев од 30. априла, као и након празника, од понедељка 5. маја закључно са 9. мајем, на службеном улазу испред портирнице у периоду од 8.00 до 17.00 часова.

Ваше колегинице и колеге су се свесрдно потрудиле око осмишљавања целокупног догађаја. Хуманитарна акција „И књига је лек“ је у духу манифестације „Викенд на Филозофском“. Својим учешћем значајно ћете допринети успеху ових подухвата.

 

29
 
Апр
 
2014

Студентске кредите и стипендије за април можете подићи у Банци Поштанска штедионица уз важећу личну карту.

Студенти који немају менично покриће достављају исправно попуњену меницу (меницу узети у било којој пословној банци), образац бр. 6 (скинути са сајта ubbstudenti.rs) и копију личне карте жиранта у канцеларију бр. 1, Одсек за студентске послове, од 12 до 15 часова.

 

23
 
Апр
 
2014

Због потреба извођења наставе студенти ће у понедељак 28. априла моћи да користе рачунарску учионицу Сутерен 4 од 9:30 до 13:00.

 

10
 
Апр
 
2014

Резултати избора за Студентски парламент Филозофског факултета и Универзитета у Београду налазе се у прилогу. Жалбе се могу поднети у четвртак 10. априла од 13 до 15 часова у С06.

 

9
 
Апр
 
2014

Студенти ће у четвртак 10. априла у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за априлски апсолвентски рок.

 

7
 
Апр
 
2014

Обавештавамо вас да су расписани избори за Студентски парламент Филозофског факултета и представнике за Студентски парламент Универзитета у Београду.

Представнике бирају непосредно, тајним гласањем, студенти Филозофског факултета уписани у школској 2013/2014. години на студијске програме који се остварују на Факултету.

Пријављивање кандидата обављаће се од 31.03. до 04.04. у канцеларији С05 у временском интервалу од 12:00 до 15:00 часова.

Објављивање листе кандидата на интернет презентацији Филозофског факултета обавиће се најкасније до 04.04. у 16:00 часова.

Избор представника одржаће се 08.04 и 09.04.2014. године.

Више информација у прилогу.

 

7
 
Апр
 
2014

Избори представника ће се одржати 8. и 9. априла у периоду 10-20 часова у холу на 1 спрату.

 

4
 
Апр
 
2014

Савез потомака ратника Србије 1912-1920. у сарадњи са Владом Републике Србије и Канцеларијом за сарадњу са дијаспором и Србима у региону, у циљу обележавања 100 година Првог светског рата покреће веб портал „Албум сећања на наше претке из Првог светског рата“.

Позивају се сви грађани Србије, Срби у региону и дијаспори да on-line доставе скениране фотографије својих предака, аутобиографске списе, дневнике, писма, разгледнице, писма војника и остали историјски материјал из овог периода на јединственом веб порталу како бисмо се подсетили на овај период важан за српску и светску историју.

Више информација можете пронаћи на http://славним-прецима.срб/

 

2
 
Апр
 
2014

Обавезни превентивни прегледи студената који су уписали прву и трећу годину студија школске 2013/2014. године, обавиће се у просторијама Завода за здравствену заштиту студената Београд, Крунска 57, први спрат, соба 1.10,

у периоду од 09.04.2014. до 16.05.2014. године.
Током празника се не обављају превентивни прегледи.

Превентивни преглед је обавезан за све студенте, без обзира на начин финансирања. Само студенти старији од 26 година нису у обавези да обаве овај преглед.

Приликом доласка на преглед студенти су обавезни да понесу индекс и оверену здравствену књижицу.

У прилогу су спискови студената прве и треће године, по презимену абецедно, са терминима у којим треба да предају документа.

 

1
 
Апр
 
2014

Обавештавамо студенте да у следећим терминима неће моћи да користе рачунарску учионицу Сутерен 4, због потреба истраживања на мастер студијама:

4.4. од 15:45 до 17:15
7.4. од 16:45 до 18:15
9.4. од 13:15 до 14:45
10.4. од 13:15 до 14:45

 

1
 
Апр
 
2014

Невладиној, непрофитној организацији Центар за развој непрофитног сектора (http://www.crnps.org.rs), потребна су два студента завршних година студија социологије и осталих студијских група (IV година студија, апсолвенти и студенти мастер студија), за позицију волонтера у оквиру постојећих пројеката/програма организације.

Опис посла:
• Једна волонтерска позиција у оквиру сталног информационо-документационог програма Центра, што подразумева одржавање базе података о невладиним непрофитним организацијама у Србији и њено публиковање (http://www.crnps.org.rs/direktorijum-nvo), рад на веб порталу и публиковање вести о активностима НВО (http://www.crnps.org.rs/category/sektor/nvo_vesti).
• Једна волонтерска позиција у оквиру текућег пројекта прикупљања и сређивања података у вези тока и трошења буџетских средстава, у склопу редовног програма центра - грађански надзор јавних финансија (http://www.crnps.org.rs/category/linija481).

Напомена: Укључивањем у поменуте пројекте отвара могућност каснијег учешћа у осталим програмима центра (http://www.crnps.org.rs/o-nama), у зависности од текућих потреба.

Период трајања праксе: Сходно потребама организације (оквирно 3 месеца)

Радно време: Флексибилно, у договору с ментором.

Почетак праксе: мај 2014.

Заинтересовани студенти могу послати CV и мотивационо писмо на мејл адресу filozofski.fakultet.czrk@gmail.com са назнаком „Пракса ЦРНПС“. У оквиру мотивационог писма наведите на ком од наведених пројеката би желели да учествујете. Центар за развој каријере врши предселекцију, док ће Центар за развој непрофитног сектора сам вршити финалну селекцију путем интервјуа.

Рок за конкурисање: 15. aприл

Ваш Центар за развој каријере

 

31
 
Мар
 
2014

Обавештавамо вас да су расписани избори за Студентски парламент Филозофског факултета и представнике за Студентски парламент Универзитета у Београду.

Представнике бирају непосредно, тајним гласањем, студенти Филозофског факултета уписани у школској 2013/2014. години на студијске програме који се остварују на Факултету.

Пријављивање кандидата обављаће се од 31.03. до 04.04. у канцеларији С05 у временском интервалу од 12:00 до 15:00 часова.

Објављивање листе кандидата на интернет презентацији Филозофског факултета обавиће се најкасније до 04.04. у 16:00 часова.

Избор представника одржаће се 08.04 и 09.04.2014. године.

Више информација у прилогу.

 

28
 
Мар
 
2014

Исплатне листе за студентске кредите и стипендије за март налазе се у холу Факултета.

Корисници подижу кредите и стипендије у Поштанској штедионици уз исправну важећу личну карту од 28.03.2014. године.

 

28
 
Мар
 
2014

Невладина, непрофитна организација Центар за истраживачко новинарство Србије (http://www.cins.rs/srpski), у сарадњи са Центром за развој каријере Филозофског факултета, организује уводно предавање намењено студентима нашег факултета, на тему независног истраживачког новинарства у Србији.

Центар за истраживачко новинарство Србије (ЦИНС) основан је од стране Независног удружења новинара Србије (НУНС), а финансира се из донација како би се избегао утицај пословних и политичких извора новца, који углавном успешно контролишу садржај комерцијалних медија у Србији и обесмишљавају њихову друштвену улогу. Између осталог, ЦИНС се бави истраживањем организованог криминала, корупције, политике, бизниса, судства, превара, као и области енергетике и животног окружења.

Уколико желите да продубите знање у поменутим областима истраживања, позивамо Вас да присуствујете предавању које ће се одржати у среду 02.04.2014, од 20 часова (у трајању од два сата), на Филозофском факултету (учионица 208).

Напомена: Пошаљите пријаву на мејл адресу filozofski.fakultet.czrk@gmail.com са назнаком „Предавање ЦИНС”, и следећим подацима - име, презиме, година студија и студијска група, да би благовремено знали колико студената да очекујемо и сходно томе организовали већу учионицу ако је неопходно.

У зависности од интересовања присутних студената, односно у договору са гостујућим предавачима, додатна предавања о посебним темама могу бити организована у наредном периоду. Ово предавање представља само општи увод у основну делатност ЦИНС-а.

Очекујемо Ваше пријаве,

Ваш Центар за развој каријере

 

27
 
Мар
 
2014

Универзитет у Београду
Филозофски факултет
05/2-07 бр. ________
26.03.2014. године

 

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета и одлуке од 16.10.2006. године доносим

О Д Л У К У

Tоком школске 2013/2014. године на Филозофском факултету биће организовани апсолвентски испитни рокови у октобру, новембру, децембру, марту и априлу месецу.

Апсолвенти, постапсолвенти, студенти мастер и докторских студија, студенти основних студија који су уписали пету, шесту, седму или осму годину студирања, могу извршити пријаву испита у априлском апсолвентском року.

Пријављивање ће се обавити oд 01.04. закључно са 09.04.2014. године.

Надокнада за пријаву испита се уплаћује најкасније 05. априла 2014. године. Све уплате извршене након 05. априла неће се узимати у обзир за априлски апсолвентски испитни рок.

Студент уплаћује надокнаду за пријаву испита на жиро-рачун Факултета 840-1614666-19 и лични позив на број (који је истоветан са корисничким именом за e-индекс).

Надокнада за пријаву испита се уплаћује у износу:

  • за прво пријављивање испита не плаћа се надокнада (важи за апсолвенте, студенте основних студија који су уписали пету, шесту, седму или осму годину студирања и студенте мастер и докторских студија; узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 420 динара за друго и свако следеће пријављивање испита (важи за апсолвенте, студенте основних студија који су уписали пету, шесту, седму или осму годину студирања и студенте мастер и докторских студија; узимају се у обзир и ранија пријављивања преко испитне пријаве);
  • 770 динара за постапсолвенте.

Потребно је да студент уплати надокнаду у износу који одговара укупној цени свих испита које пријављује у предстојећем испитном року. Студент може уплатити и већи износ – део уплате који преостане студент ће моћи да користи за пријаву испита у наредним испитним роковима.
Укупан износ се може уплатити на једној уплатници.
Пријем уплате на рачун Факултета (највише 2 радна дана након уплате) студент ће моћи да провери у оквиру свог е-индекса.
Молимо студенте да чувају уплатнице као доказ о извршеној уплати.

Студенти који још увек нису поднели захтев за добијање налога за електронску пријаву испита могу то да учине, као и досад, у складу са упутствима на www.f.bg.ac.rs/studenti/elektronska_prijava_ispita

У случају проблема или недоумица у вези са електронском пријавом испита студенти се могу обратити на rdc@f.bg.ac.rs

Студенти ће 10.04.2014. године у свом е-индексу видети да ли су им одобрени предмети које су пријавили за априлски апсолвентски рок.

Студенти се обраћају секретару Одељења (у време рада секретара са студентима), уколико испити нису одобрени због надокнаде за полагање испита (потребно је да се поднесе на увид уплатница о надокнади за полагање испита).
Студенти се обраћају референту (шалтерска служба) од 12 до 15 часова, уколико испити нису одобрени због школарине (потребно је да се поднесу на увид уплатнице о уплаћеној школарини).

Приговори се подносе 10. априла 2014. године. Студенти су у обавези да поштују време предвиђено за приговоре. Накнадни приговори се неће уважавати.

Испити у априлском апсолвентском року 2014. године ће се одржати од 22. до 30. априла 2014. године.

 

Продекан за наставу
Проф. др Данијела Стефановић

27
 
Мар
 
2014

За студенте, дипломце и постдипломце свих студијских група Филозофског факултета

АС Центар за оснаживање младих особа које живе са ХИВ-ом и АИДС-ом се бави хуманитарним активностима и деловањем у ванредним ситуацијама кроз програме подршке најугроженијим групама (акције обезбеђивања материјалне, психолошке, правне и здравствене асистенције). Главни правац деловања јесте креирање повољног друштвеног и законодавног оквира за пуно остваривање права особа које имају ХИВ или АИДС. Више о овој организацији можете видети на њиховом сајту www.aids-support.com

ОПИС ПОСЛА:
- Учествовање у активностима АС Центра;
- Учествовање у програмима: Саветовање 1 на 1, Психолошко јачање капацитета, Социјална асистенција, Здравствена асистенција, Правна асистенција, Ресоцијализација и рад на смањењу стигме и дискриминације;
- Помоћ и учествовање у радионицама (ликовним, рециклажа..);

***Пракса омогућава студентима едукацију из области људских права, превенцији ППБ, ХИВ-у , здравом животу и слично.

ВРЕМЕ АНГАЖОВАЊА: 3 месеца, 2 - 3 пута недељно, 2 – 5 сати дневно;

БРОЈ ПРАКТИКАНАТА: 10

ПОЧЕТАК ПРАКСЕ: 10.04.2014.

РОК ЗА КОНКУРИСАЊЕ: 06.04.2014.

Заинтересовани студенти могу послати биографије на мејл: filozofski.fakultet.czrk@gmail.com са назнаком „Пракса АС Центар“, или нас контактирајте за додатне информације.

Ваш Центар за развој каријере Филозофског факултета

 

25
 
Мар
 
2014

У суботу 29. марта у учионици 208 Едукативни сектор Центра за развој каријере Филозофског факултета одржаће обуку „Мотивација ка остваривању циљева“, коју ће водити апсолвенткиња андрагогије Наташа Ускоковић. Обука ће трајати од 12 до 14 часова.

Сви заинтересовани могу се пријавити на мејл адресу czrk.edukativnisektor@gmail.com. У мејлу треба навести име, презиме, годину и смер студија.

 

21
 
Мар
 
2014

Да ли знате који су то друштвени проблеми који нас окружују и са којима се свакодневно сусрећемо?
Неки од изазова које морамо превазићи су недостатак образовања, мањак лидерства, дискриминација, људска права итд. За решавање препрека које нам се константно намећу, потребно нам је да покажемо свест о важности побољшавања нашег друштва, иницијативу и спремност на конкретне акције.
Ми верујемо да се кључ креирања позитивних промена у друштву налази међу младима широм света.

Да ли треба да чекамо да други нешто ураде за нас или да се покренемо и користимо прилике које нам се пружају? Једна од прилика је и Global Citizen - интернационални програм волонтирања, намењен младим људима који желе да раде на личном усавршавању, откривању нових и ширењу своје културе.

Чини га мрежа пројеката широм света који се баве темама попут мултикултуралности, толеранције, едукација младих и ширења свести о глобалним проблемима попут људских права, едукације и лидерства.

Кроз тимски рад, у интернационалном окружењу, стиче се искуство у невладиним огранизацијама, школама, на Универзитетима и у летњим камповима.

Само неке од земаља које можете посетити и учествовати у побољшавању локалних заједница су Пољска, Русија, Португал, Италија, Чешка, Мађарска, Египат, Тунис, Турска. Решавајући неки одређени друштвени проблем остварујете утицај на стотине младих са којима ћете радити. Утицаћете директно на њихове животе и помоћи ћете им знањем и искуством да буду мотивисани и успешни у креирању бољег друштва.

Уколико сматрате да је ова прилика нешто што је заиста потребно и желите да чујете још информација, дођите на Економски факултет, 3. априла у 20 часова. Такође, можете нас посетити на нашем сајту globalcitizen.rs и Facebook страници www.facebook.com/globalcitizenserbia

AIESEC је највећа интернационална организација вођена од стране студената. Ми верујемо да слика сутрашњице, односно то како ће наше окружење изгледати, зависи од тога какве лидере креирамо. Постојимо у преко 100 земаља и бројимо око 100.000 чланова које кроз наше програме пракси и волонтирања подстичемо да постану носиоци позитивних промена.

 

21
 
Мар
 
2014

Клуб студената историје и редакција часописа Хисторикон позивају све заинтересоване студенте да до 20. априла пошаљу своје радове, критике, приказе књига или догађаја за које сматрају да су од значаја за историјску или друге друштвено-хуманистичке науке.

Текстове можете слати електронском поштом на адресе:
ksi@f.bg.ac.rs
ksibeograd@gmail.com

 

19
 
Мар
 
2014

Републичком заводу за социјалну заштиту (http://www.zavodsz.gov.rs) потребни су студенти завршних година и мастер студија свих студијских група.

Опис посла:
• Активно учествовање у активностима Завода
• Могућност рада на пројектима
• Ажурирање базе

Радно време:
• Флексибилно, у договору са ментором

Период трајања праксе:
• Минимум месец дана уз могућност продужења праксе

Заинтересовани студенти могу послати CV на адресу filozofski.fakultet.czrk@gmail.com са назнаком - Пракса у Републичком заводу за социјалну заштиту

Рок за конкурисање: 29. март 2014. године

 

7
 
Мар
 
2014

Позивају се заинтересовани студенти свих одељења Филозофског факултета (као и других факултета у Србији) да се пријаве за једнодневну стручну праксу „Новија архитектура Београда“, планирану за 6. јун 2014. године (11-18 часова). Након позитивног искуства са две претходне праксе, обележеног великим одазивом студената (преко 400), као и спремношћу особља знаменитих здања да им омогуће приступ (Француске амбасаде, Скупштине Србије, Дворског комплекса на Дедињу, Прве Хрватске штедионице - Музеја Цептер, Цвијићеве куће, Конака Кнегиње Љубице и др.), овом приликом најављујемо још садржајнији програм. Уз помоћ историографа специјализованих за архитектонску и друштвену повест престонице, истакнутих пројектаната, критичара и конзерватора, кроз 15 тематских група обићи ће се многа ремек-дела новије српске архитектуре и актуелизовати проблеми њихове заштите. За сваку групу се може пријавити до 40 заинтересованих студената слањем мејла носиоцу подухвата проф. др Александру Кадијевићу, управнику Одељења за историју уметности Филозофског факултета (akadijev@f.bg.ac.rs) и библиотекарки истог одељења Александри Илијевски (ailijevs@f.bg.ac.rs) до 10. маја 2014. године. Водитељима и коментаторима ранијих пракси придружиће се неколико стручњака највишег нивоа компетентности за предложене теме.

Распоред тематских група:
1.Тргови и јавни скулпторски споменици централне београдске зоне
2. Православни и католички храмови Београда
3. Јеврејска градитељска баштина престонице
4. Интерполације и надоградње централне градске зоне
5. Градитељско наслеђе Улице Краља Петра I, Васине и Кнез Михаилове улице
6. Трагом делатности арх. Драгише Брашована (1920-1965)
7. Немањина улица и Западни Врачар
8. Градитељско наслеђе Панчева
9. Мост Краља Александра Карађорђевића и Савско приобаље
10. Хрватски архитекти у Београду (1900-2000)
11. Фасадна скулптура централне зоне
12. Савремена архитектура Београда 1990-2014 (уз учешће угледних пројектаната и критичара)
13. Дедиње, Сењак и Топчидер
14. Руски емигранти у београдској архитектури (1919-1960)
15. Ташмајдан, Врачар, Палилула

у Београду 11.2.2014.

проф. др Александар Кадијевић

 

28
 
Феб
 
2014

У циљу подстицања бољег успеха на студијама, развијања интересовања за научно-истраживачки и стручни рад студената, подстицања креативног и критичког мишљења, студентима основних академских студија, односно интегрисаних академских студија, Универзитет у Београду сваке године додељује награду за најбољи научно-истраживачки и стручни рад студената из сваке групације факултета, израђен у претходној календарској години.

Писмени, дипломски, семинарски и други студентски радови који представљају наставну обавезу, не могу се подносити на конкурс.

Награђени радови се штампају у посебном зборнику, чији је уредник проректор за науку и објављују се на интернет страници Универзитета.

Радови се достављају непотписани, са шифром и кратком стручном оценом факултета. Радови се достављају обавезно и у електронској форми.

У прилогу сваког рада доставља се запечаћена коверта на којој је назначена шифра рада, а у којој су подаци о аутору рада и то: име и презиме, година студија, студијски програм, контакт адреса и телефон.

Наведену документацију доставити секретарима одељења Филозофског факултета до 9. маја 2014. године.

 

21
 
Феб
 
2014

Позивају се заинтересовани студенти свих одељења Филозофског факултета (као и других факултета у Србији) да се пријаве за једнодневну стручну праксу „Новија архитектура Београда“, планирану за 6. јун 2014. године (11-18 часова). Након позитивног искуства са две претходне праксе, обележеног великим одазивом студената (преко 400), као и спремношћу особља знаменитих здања да им омогуће приступ (Француске амбасаде, Скупштине Србије, Дворског комплекса на Дедињу, Прве Хрватске штедионице - Музеја Цептер, Цвијићеве куће, Конака Кнегиње Љубице и др.), овом приликом најављујемо још садржајнији програм. Уз помоћ историографа специјализованих за архитектонску и друштвену повест престонице, истакнутих пројектаната, критичара и конзерватора, кроз 15 тематских група обићи ће се многа ремек-дела новије српске архитектуре и актуелизовати проблеми њихове заштите. За сваку групу се може пријавити до 40 заинтересованих студената слањем мејла носиоцу подухвата проф. др Александру Кадијевићу, управнику Одељења за историју уметности Филозофског факултета (akadijev@f.bg.ac.rs) и библиотекарки истог одељења Александри Илијевски (ailijevs@f.bg.ac.rs) до 10. маја 2014. године. Водитељима и коментаторима ранијих пракси придружиће се неколико стручњака највишег нивоа компетентности за предложене теме.

Распоред тематских група:
1.Тргови и јавни скулпторски споменици централне београдске зоне
2. Православни и католички храмови Београда
3. Јеврејска градитељска баштина престонице
4. Интерполације и надоградње централне градске зоне
5. Градитељско наслеђе Улице Краља Петра I, Васине и Кнез Михаилове улице
6. Трагом делатности арх. Драгише Брашована (1920-1965)
7. Немањина улица и Западни Врачар
8. Градитељско наслеђе Панчева
9. Мост Краља Александра Карађорђевића и Савско приобаље
10. Хрватски архитекти у Београду (1900-2000)
11. Фасадна скулптура централне зоне
12. Савремена архитектура Београда 1990-2014 (уз учешће угледних пројектаната и критичара)
13. Дедиње, Сењак и Топчидер
14. Руски емигранти у београдској архитектури (1919-1960)
15. Ташмајдан, Врачар, Палилула

у Београду 11.2.2014.

проф. др Александар Кадијевић

 

11
 
Феб
 
2014

Позивају се заинтересовани студенти свих одељења Филозофског факултета (као и других факултета у Србији) да се пријаве за једнодневну стручну праксу „Новија архитектура Београда“, планирану за 6. јун 2014. године (11-18 часова). Након позитивног искуства са две претходне праксе, обележеног великим одазивом студената (преко 400), као и спремношћу особља знаменитих здања да им омогуће приступ (Француске амбасаде, Скупштине Србије, Дворског комплекса на Дедињу, Прве Хрватске штедионице - Музеја Цептер, Цвијићеве куће, Конака Кнегиње Љубице и др.), овом приликом најављујемо још садржајнији програм. Уз помоћ историографа специјализованих за архитектонску и друштвену повест престонице, истакнутих пројектаната, критичара и конзерватора, кроз 15 тематских група обићи ће се многа ремек-дела новије српске архитектуре и актуелизовати проблеми њихове заштите. За сваку групу се може пријавити до 40 заинтересованих студената слањем мејла носиоцу подухвата проф. др Александру Кадијевићу, управнику Одељења за историју уметности Филозофског факултета (akadijev@f.bg.ac.rs) и библиотекарки истог одељења Александри Илијевски (ailijevs@f.bg.ac.rs) до 10. маја 2014. године. Водитељима и коментаторима ранијих пракси придружиће се неколико стручњака највишег нивоа компетентности за предложене теме.

Распоред тематских група:
1.Тргови и јавни скулпторски споменици централне београдске зоне
2. Православни и католички храмови Београда
3. Јеврејска градитељска баштина престонице
4. Интерполације и надоградње централне градске зоне
5. Градитељско наслеђе Улице Краља Петра I, Васине и Кнез Михаилове улице
6. Трагом делатности арх. Драгише Брашована (1920-1965)
7. Немањина улица и Западни Врачар
8. Градитељско наслеђе Панчева
9. Мост Краља Александра Карађорђевића и Савско приобаље
10. Хрватски архитекти у Београду (1900-2000)
11. Фасадна скулптура централне зоне
12. Савремена архитектура Београда 1990-2014 (уз учешће угледних пројектаната и критичара)
13. Дедиње, Сењак и Топчидер
14. Руски емигранти у београдској архитектури (1919-1960)
15. Ташмајдан, Врачар, Палилула

у Београду 11.2.2014.

проф. др Александар Кадијевић

 

25
 
Сеп
 
2013

УНИВЕРЗИТЕТ У БЕОГРАДУ
ФИЛОЗОФСКИ ФАКУЛТЕТ
СИ/СС 05/2-7 бр. 1187/1
20.09.2013. године

На основу члана 207. и 209. Статута Филозофског факултета у Београду и закључка Деканског колегијума од 21.10.2010. године, а у вези са чланом 30. став 5. Закона о изменама и допунама Закона о високом образовању («Сл. гласник РС», бр. 44/10), на иницијативу Студентског парламента Филозофског факултета, доносим следећу

О Д Л У К У

Студентима основних студија који су уписани у прву годину студирања после школске 2006/2007. године а који у школској 2013/2014. години упишу пету, шесту, седму или осму годину студирања, одобравају се два додатна испитна рока. Студенти могу да у додатним испитним роковима пријављују и полажу испите који се полажу усмено, из предмета које претходно нису положили а из којих су извршили предиспитне обавезе. Додатни рокови ће се организовати у новембру 2013. године и априлу 2014. године, у оквиру редовних апсолвентских рокова за студенте који студирају по старим правилима студија.

ПРОДЕКАН ЗА НАСТАВУ
ФИЛОЗОФСКОГ ФАКУЛТЕТА
Проф. др Данијела Стефановић

* Ову и остале одлуке важне за студенте, за школску 2013/2014. годину, можете преузети у рубрици Студенти - Корисне информације за студенте (http://www.f.bg.ac.rs/studenti/fajlovi).

 

18
 
Јул
 
2013

У рубрици Студенти – Корисне информације (на www.f.bg.ac.rs/studenti/fajlovi) можете пронаћи одлуке о трошковима студија у академској 2013/2014. години, за основне, мастер, докторске и постдипломске студије по „старом систему“ (магистарске студије и трошкови везани за израду и одбрану докторске дисертације). Одлука o осталим трошковима студија важи за све нивое студија, за оне ставке које нису засебно наведене у одлуци за одређени ниво студија.

Одлуке важе током академске 2013/2014. године, од 01.10.2013. до 01.10.2014.

↑↑↑