- Историја и епистемологија педагогије; компаративни, историјски и етички аспекти педагошког образовања наставника
-
1994 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
-
1999 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
(тема: СУБЈЕКАТСКИ ПОЛОЖАЈ УЧЕНИКА У НАСТАВИ)
-
2004 - одбрана докторске дисертације - Филозофски факултет у Београду
(тема: ВАСПИТНИ КОНЦЕПТ СТУДЕНАТА УЧИТЕЉСКИХ ФАКУЛТЕТА НА ПОЧЕТКУ И НА КРАЈУ СТУДИЈА)
-
2015 - редовни професор - ФФ
(ужа научна област: ОПШТА ПЕДАГОГИЈА СА МЕТОДОЛОГИЈОМ И ИСТОРИЈА ПЕДАГОГИЈЕ)
-
2012 - ванредни професор - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ОПШТА ПЕДАГОГИЈА)
-
2006 - доцент - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ИСТОРИЈА ПЕДАГОГИЈЕ)
-
2001 -
Форум педагога Србије
(чланство)
-
2003 -
Члан редакције часописа "Педагогија"
(чланство)
-
2010 -
Балканско друштво за педагогију и
образовање
(чланство)
-
2006 -
2013 - Завод за унапређивање образовања и васпитања
(Члан Комисије за акредитацију програма стручног усавршавања наставника)
-
2006 -
2010 - Промене у основношколском образовању – проблеми, циљеви, стратегије (бр.149055)
Учитељски факултет Универзитета у Београду (Истраживач на пројекту (категорија А1).)
-
2011 -
2014 - Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања (бр. 179060)
Институт за педагогију и андрагогију, Филозофски факултет Универирзит у Београду (Истраживач на пројекту (категорија А1).)
-
2010 -
2012 - Teacher Education in Europa – History, Structurе and Reform
Eotvos Loriand University
Budapest and European Social Fund, 2010-2012 (Истраживач на пројекту.)
-
2012 -
2013 - Establishing and ensuring the quality of education at the university level and professional development of teachers
Филозофски факултет Универзитета у Београду и Филозофски факултет Универзитета у Љубљани (Serbien – Slovenia Science & Tehnology coopertaion for years 2012-2013 (rukovodilac))
Персонална библиографијa (E-CRIS.SR)