Psihologija
Курс:
Психоаналитичка психологија (докт.) У оквиру предмета: Психоаналитичка психологија
Предавачи:
Не постоје подаци о траженом предавачу. Број бодова: 10.00 изборни предмет Садржај предмета: Психоаналитичко схватање развоја и повезивање с етиопатогенезом менталних поремећаја.
Психоаналитичко тумачење несвесног, мотива, мишљења, језика, осећања.
Психоаналитичке теорије личности.
Социјална динамска психологија.
Психоаналитичка истраживачка традиција. Циљ изучавања предмета: Да студенти науче како се основни психолошки феномени тумаче у психоанализи, те како се та тумачења могу применити у клиничкој и истраживачкој пракси.
Предуслови за полагање: Уписане докторске студије. Облици наставе: Предавања, дискусије прочитане литературе, студентска излагања.
|
План курса:
1. недеља предавање - Шта је психоаналитичка психологија?
|
2. недеља предавање - Психоаналитичко схватање развоја - преедипални период и с њим повезана патологиј
|
3. недеља предавање - Психоаналитичко схватање развоја - едипални период и с њим повезана патологија
|
4. недеља предавање - Психоаналитичко схватање развоја - пост-едипални периоди и повезана патологија
|
5. недеља предавање - Психоаналитичка схватања несвесног
|
6. недеља предавање - Психоаналитичка схватања психолошких феномена - мотиви
|
7. недеља предавање - Психоаналитичка схватања психолошких феномена - осећања
|
8. недеља предавање - Психоаналитичка схватања психолошких феномена - језик и мишљење
|
9. недеља предавање - Психоаналитичка теорије личности
|
10. недеља предавање - Социјална динамска психологија
|
11. недеља предавање - Психоаналитичка истраживачка традиција у домену развоја
|
12. недеља предавање - Психоаналитичка истраживачка традиција у домену ефикасности третмана
|
Литература и извори података: ***
Општа обавезна литература
Roth, A. & P. Fonagy (2005): What Works for Whom?, Second Edition: A Critical Review of Psychotherapy Research. The Guilford Press.
H. Ellenberger (1970). Discovery of the Unconscious.
P. Fonagy and M. Target (2004). Psychoanalytic Theories. Perspectives from Developmental Psychopathology.