Andragogija

Курс:
Тренинг менаџмент (мастер)
У оквиру предмета: Тренинг менаџмент
Предавачи: др Јован Миљковићванредни професор
Број бодова: 6.00
изборни предмет
Садржај предмета: Теоријски: -Теоријски приступи проучавању тренинг менаџмента; -Холистички приступ тренинг менаџменту; -Контекст тренинг менаџмента (друштвени, радни/компанијски, лични); -Фазе тренинг менаџмента (планирање и програмирање засновано на утврђеним образовним потребама, организовање, (из)вођење и евалуирање тренинга); -Компетентност тренера; -Истраживање тренинг менаџмента као претпоставка унапређивања перформанси тренинга. Практични: -Врсте тренинга - тренинг у различитим контекстима; -Протокол анализе потреба за тренингом; -Планирање тренинга – циљеви и исходи -Програмирање/дизајнирање садржаја и процеса тренинга -Организовање тренинга; -Евалуација тренинга; -Тренерске вештине; -Проблеми у тренинг менаџменту и њихово решавање.
Циљ изучавања предмета: Разумевање холистичког приступа тренинг менаџменту и оспособљавање за управљање тренингом.
Предуслови за полагање: нема услова
Облици наставе: предавања, вежбе, радионице, консултације, стручне посете / сусрети с праксом, студије случаја, семинарски истраживачки рад.
Литература и извори података: ***
Општа обавезна литература
Алибабић,Ш., Овесни, К., (2004) Андрагошки модели утврђивања образовних потреба у организацији – ка постизању оптималне перформансе, Зборник Факултета цивилне одбране, Београд, стр. 115-129.
Nilson, C., (1991) Training for non-trainers, AMACOM, New York.
Russell, L. (2000) Project management for trainers, ASTD Press,Baltimore.
Tracey, W. R., (1984) Designing Training and Defvelopment System, AMACOM, New York.
Деспотовић, М. (2010) Развој курикулума у стручном образовању. Филозофски факултет у Београду, Београд.
T- Kit Osnovi treninga (2005) (ur) Marković, D., Grupa „Hajde da ...“, Beograd
↑↑↑