Andragogija
Курс:
Тренинг менаџмент (мастер) У оквиру предмета: Тренинг менаџмент
Број бодова: 6.00 изборни предмет Садржај предмета: Теоријски:
-Теоријски приступи проучавању тренинг менаџмента;
-Холистички приступ тренинг менаџменту;
-Контекст тренинг менаџмента (друштвени, радни/компанијски, лични);
-Фазе тренинг менаџмента (планирање и програмирање засновано на утврђеним образовним потребама, организовање, (из)вођење и евалуирање тренинга);
-Компетентност тренера;
-Истраживање тренинг менаџмента као претпоставка унапређивања перформанси тренинга.
Практични:
-Врсте тренинга - тренинг у различитим контекстима;
-Протокол анализе потреба за тренингом;
-Планирање тренинга – циљеви и исходи
-Програмирање/дизајнирање садржаја и процеса тренинга
-Организовање тренинга;
-Евалуација тренинга;
-Тренерске вештине;
-Проблеми у тренинг менаџменту и њихово решавање.
Циљ изучавања предмета: Разумевање холистичког приступа тренинг менаџменту и оспособљавање за управљање тренингом.
Предуслови за полагање: нема услова Облици наставе: предавања, вежбе, радионице, консултације, стручне посете / сусрети с праксом, студије случаја, семинарски истраживачки рад.
|
Литература и извори података: ***
Општа обавезна литература
Алибабић,Ш., Овесни, К., (2004) Андрагошки модели утврђивања образовних потреба у организацији – ка постизању оптималне перформансе, Зборник Факултета цивилне одбране, Београд, стр. 115-129.
Nilson, C., (1991) Training for non-trainers, AMACOM, New York.
Russell, L. (2000) Project management for trainers, ASTD Press,Baltimore.
Tracey, W. R., (1984) Designing Training and Defvelopment System, AMACOM, New York.
Деспотовић, М. (2010) Развој курикулума у стручном образовању. Филозофски факултет у Београду, Београд.
T- Kit Osnovi treninga (2005) (ur) Marković, D., Grupa „Hajde da ...“, Beograd