Pedagogija
Не постоје подаци о траженом курсу.
План курса:
1. недеља предавање - Представљање предметног програма.
|
2. недеља предавање - Функција и значај истраживачког рада практичара.
|
3. недеља предавање - Улога педагога и наставника у реализацији истраживачких пројеката у школи.
|
4. недеља пракса - Посета школи у циљу дефинисања теме истраживачког пројекта.
|
5. недеља пројекат - Презентација и анализа пројекта истраживања.
|
6. недеља вежбе - Припрема за израду истраживачких инструмената.
|
7. недеља пројекат - Презентација и анализа планираних инструмената истраживања.
|
8. недеља пракса - Реализација истраживања у школи.
|
9. недеља пројекат - Израда извештаја о резултатима истраживања у школи.
|
10. недеља пројекат - Презентација и анализа извештаја о реализованом истраживању. (први део)
|
11. недеља пројекат - Презентација и анализа извештаја о реализованом истраживању. (други део)
|
12. недеља предавање - Планирање акција мењања школске праксе на основу резултата истраживања.
|
13. недеља вежбе - Израда скица акција мењања школске праксе на основу резултата истраживања.
|
14. недеља предавање - Израда плана акције мењања шкослке праксе - припрема за израду завршног рада.
|
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Хебиб, Е. и Матовић, Н. (2012): Истраживачки рад школског педагога, Настава и васпитање, Год. 61, Бр. 1, стр. 67-83.
Хебиб, Е. (2014). Димензије улоге школског педагога. Настава и васпитање, Год. 63, Бр. 2, 337-350.
Крњаја, Ж. (2014). Педагог као истраживач. У Јануарски сусрети педагога/Национални научни скуп:Идентитет професије педагог у савременом образовању, Зборник радова. 31.01. – 01.02. 2014, Београд (стр. 8-15). Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду и Педагошко друштво Србије.
Радуловић, Л. (2011). Образовање наставника за рефлексивну праксу. Београд: Филозофски факултет Универзитета у Београду. (стр. 29-108)