Психологија

  • Адолесценција
    Развој идентитета
    Социо-афективни развој
    Афективно везивање
  • 1998 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
  • 2002 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: ПОЈАМ АДОЛЕСЦЕНТА О СЕБИ У СОЦИЈАЛНОМ КОНТЕКСТУ)
  • 2012 - докторске студије - Филозофски факултет у Београду
  • 2018 - ванредни професор - ФФ
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2013 - доцент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2003 - асистент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 1999 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2018 -  Развојна психологија
    Учитељски факултет, Универзитет у Београду, Београд, Србија (гостујући професор)
  • 2016 -  Часопис Психолошка истраживања  (чланство)
  • 1999 -  Друштво психологија Србије  (чланство)
  • 2014 -  Друштво истраживача у образовању Србије  (чланство)
  • 1998 -  ISCAR - International Society for Cultural and Activity Research  (чланство)
  • 2014 -  European Association for Research on Learning and Instruction  (чланство)
  • 2013 -  2013 - Истраживање и анализа фактора који утичу на осипање из основног и средњег образовања
    Институт за психологију и УНИЦЕФ (руководилац )
  • 2018 -  Ка спречавању раних бракова у Србији
    Институт за психологију, УНИЦЕФ
  • 2018 -  Стандардизација инструмента ASQ за његово увођење у педијатријску праксу домова здравља у Србији и валидација стандарда раног развојау Србији
    Институт за психологију, Друштво педијатара Србије
  • 2011 -  Идентификација, мерење и развој когнитивних и емоционалних компетенција потребних за живот у друштву оријентисаном ка европским интеграцијама
    Институт за психологију
  • 2018 -  Подршка универзиотетским студентима под ризиком од напуштања студирања
    Институт за психологију, Erasmus +
Персонална библиографијa (E-CRIS.SR)



↑↑↑