- школа као систем - садржајно-структуралне компоненте школе
развојни и реформски процеси у области школског образовања
методолошки приступи у проучавању школе и школског система
систем евалуације у образовању
професионални развој и професионална аутономија наставника
концепције и приступи у остваривању улоге педагога у школи
-
1987 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
-
1994 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
(тема: УЛОГА ПЕДАГОГА У ВРЕДНОВАЊУ РАДА НАСТАВНИКА)
-
2005 - одбрана докторске дисертације - Филозофски факултет у Београду
(тема: ШКОЛА КАО КОНТЕКСТ САМОРЕАЛИЗАЦИЈЕ НАСТАВНИКА)
-
2022 - редовни професор - ФФ
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
-
2013 - ванредни професор - ФФ
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
-
2006 - доцент - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
-
1995 - асистент - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
-
1990 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
-
1990 -
Педагошко друштво Србије
(чланство)
-
1997 -
Balkan Society for Pedagogy and Education
(чланство)
-
2005 -
2007 - Зборник Института за педагошка истраживања
(чланство)
-
2005 -
Настава и васпитање
(чланство)
-
2010 -
2014 - TEMPUS MASTS (Master Programme for Subject Teachers in Serbia) Темпус пројекат: Мастер програм „образовање наставника предметне наставе”, број 511170
Универзитет у Београду; Tempus Foundation (сарадник на пројекту)
-
2005 -
2010 - Образовање и учење - претпоставке европских интеграција, број 149015
Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду (сарадник на пројекту - истраживач)
-
2010 -
2014 - Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији, број 179060
Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду (сарадник на пројекту - истраживач)
Персонална библиографијa (E-CRIS.SR)