Психологија

Не постоје подаци о траженом курсу.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Alfonso, V. Č. & Prat, S. J. (2000). Sporna pitanja i predlozi za obučavanje profesionalaca u procenjivanju inteligencije. Psihologija u svetu 5(1), str.33-46
APA (1997). Etički principi psihologa i kodeks ponašanja (prevedeno poglavlje iz: P.D. Flanagan, J. L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.). Contemporary Intellectual Assessment. New York:The Guilford Press
Bracken, B. & Walker, K. C. (1997). The Utility of Intelligence Tests for Preschool Children. U: P.D. Flanagan, J. L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.). Contemporary Intellectual Assessment
Flanagan, P.D., Genshaft, J. L. & Harrison, P.L. (ur.). Contemporary Intellectual Assessment, str. 563-567. New York: The Guilford Press
Helms, J. E. (1997). The Triple Quandary of Race, Culture, and Social Class in Standardized Cognitive Ability Testing. U:P.D. Flanagan, J.L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.).Contemporary Int. Assessment
Ittenbach, R. F., Esters, I. G. & Wainer, H. (1997). The History of Test Development. U: P.D. Flanagan, J. L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.). Contemporary Intellectual Assessment
Kamphaus, R. W., Petoskey, M. D. & Walters Morgan, A. (1997). A History of Intelligence Test Interpretation. U: P.D. Flanagan, J.L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.). Contemporary Intellectual Assessment
Lidz, K. S. (1997). Pristupi dinamičkog procenjivanja. (prevedeno poglavlje iz: P.D. Flanagan, J. L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.). Contemporary Intellectual Assessment
Thorndike, R. M. (1997). The Early History of Intelligence Testing. U: P.D. Flanagan, J. L. Genshaft & P.L. Harrison (ur.). Contemporary Intellectual Assessment
↑↑↑