Педагогија

Не постоје подаци о траженом курсу.
Литература и извори података:
Општа обавезна литература
Антонијевић, Р. (2012). Интересовања као основа развоја свестраности личности у васпитању; у Ш. Алибабић, С. Медић и Б. Бодрошки Спариосу (прир.): Квалитет у образовању – изазови и перпспективе (25-38). Београд: Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета.
Антонијевић, Р. (2012). Чиниоци интернализације система вредности код даровитих; Даровитост и моралност: 17. округли сто о даровитима – Зборник радова са међународног научног скупа. Вршац: Висока школа струковних студија за образовање васпитача ’’Михајло Палов’’.
Антонијевић, Р. (2013). Постигнућа даровитих ученика у оквиру студије TIMSS; Даровитост и моралност: 18. округли сто о даровитима – Зборник радова са међународног научног скупа. Вршац: Висока школа струковних студија за образовање васпитача ’’Михајло Палов’’.
Вујовић, М. и сар. (1992). Даровити ученици – неке могућности унапређивања рада у разредној настави. Београд: Нова Просвета. (12-16, 24-32, 38-51)
Ђорђевић, Б. (2005). Даровитост и креативност деце и младих. Вршац: Виша школа за образовање васпитача. (19-38)
Ђорђевић, Б. (1979). Индивидуализација васпитања даровитих: способности и даровитост. Београд: Просвета и Институт за педагошка истраживања. (13-97)
Koren, I. (1989). Kako prepoznati i identificirati nadarenog učenika. Zagreb: Školske novine. (21-34)
Максић, С. (1998). Даровито дете у школи. Београд: Институт за педагошка истраживања. (43-69)
↑↑↑